Wreszcie możemy pochwalić się efektem naszej wielomiesięcznej ciężkiej pracy.

Wawel wdraża nową strategię komunikacji.

Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce. Schulz brand friendly odpowiada za strategię komunikacji, kreację kampanii, jej egzekucję oraz kampanię digital.

Nowa strategia Wawelu – „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”

Zgodnie ze swoją nową strategią Wawel chce wprawiać w dobry nastrój i motywować Polaków do czynienia dobra. Koncepcja ta opiera się na trzech kluczowych filarach – pierwszym z nich jest produkcja wyjątkowych, najwyższej jakości słodyczy, opartych na Dobrych Składnikach.

Drugim obszarem jest działalność dobroczynna w ramach działalności Fundacji „Wawel z Rodziną” i programu społeczno-konsumenckiego, poprzez który w ubiegłym roku marka przeznaczyła na cele społeczne 1 500 000 zł. Trzecim elementem jest budowanie społeczności wokół idei dobrego samopoczucia i czynienia dobra.

Dobre składniki

Wawel, dążąc do jak najbardziej uproszczonego składu swoich produktów, w pionierski sposób udoskonala swoje receptury: nie zawierają zbędnych substancji konserwujących, barwników czy sztucznych aromatów. Stawia za to na wysokiej jakości ziarno kakaowca, lecytynę z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO), stopniową eliminację oleju palmowego, a także zwiększenie zawartości tych surowców, które są pożądane w danym wyrobie, np. orzeszków arachidowych w Michałkach.

Nad procesem czuwa specjalnie powołana Rada Ekspertów, składająca się ze specjalistów w zakresie technologii żywności, towaroznawstwa czy dietetyki, którzy na co dzień związani są z publicznymi uczelniami wyższymi. Projektowi „Dobre Składniki” przyświeca zasada, że tylko słodycze o dobrym, nieskomplikowanym składzie mogą wprawiać w dobry nastrój. Więcej w dedykowanym serwisie www.dobreskladniki.pl.

Idea kreatywna „Dobre Wiadomości”

Komunikacja subbrandów marki Wawel bazuje na koncepcji „Dobrych Wiadomości”. Wdrażana strategia dotyczy wszystkich produktów marki. Uruchomiona kampania obejmuje trzy spoty, które emitowane będą do końca tego roku w czołowych stacjach telewizyjnych. Za ich reżyserię odpowiada uznany australijski reżyser, Sebastien Guy. Kampania obejmuje również działania digital i public relations oraz radio, prasę i OOH.

Żyjemy otoczeni i bombardowani niezliczoną ilością informacji. Wiele z nich epatuje złymi emocjami, nieszczęściem, pretensją do świata.

Platforma kreatywna „Dobre Wiadomości” stawia markę Wawel w roli piewcy dobrych, optymistycznych i ciepłych komunikatów. Do bohaterów opowiadanych historii docierają dobre wiadomości, które w nieoczywisty i magiczny sposób pozwalają odnaleźć przyjemność w pozornie złej sytuacji i spojrzeć na nią z zupełnie nowej perspektywy.

Fresh & Fruity i Mieszanka Krakowska

Każdy ze spotów odwołuje się do innego medium, wykorzystując jego charakterystyczny język, skojarzenia wizualne i atmosferę. Mieszanka Krakowska – to telewizja, Malaga, Tiki Taki, Kasztanki – radio, Fresh & Fruity – świat cyfrowych przekazów.

Prócz fabuły i oczekiwanych skojarzeń wizerunkowych eksponują mocny przekaz racjonalny: słodycze Wawelu wykonane są tylko z dobrych składników, bez zbędnych substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.

Komunikacja marki Wawel jest bardzo bliska misji naszej agencji. Dążymy do tego, by reklamy, które tworzymy, były przyjazne w odbiorze, chcemy pracować dla marek z wartościami, tworzyć koncepcje z przesłaniem dla konsumentów, a nie reklamy zwykłej oferty produktowej. Taka jest właśnie idea „Dobrych Wiadomości”!