Tygryski

Jak budujemy zaufanie do marki i angażujemy społeczność?

Brief

Czas: kwiecień 2015

Sytuacja klienta:

  • marka Tygryski posiada małą grupę bardzo wiernych klientek, które z chęcią podają swoim dzieciom chrupki Tygryski
  • klient chciał zbudować społeczność fanek, które poprzez uczestwnictwo w aktywnościach marki na FB staną się jej ambasadorkami

Zadanie:

  • opracowanie strategii social media połączonej z konkursami trade’owymi celem wykorzystania potencjału w społeczności matek

Target:

  • matki dzieci w wieku 1-8 lat

KPI:

  • zbudowanie fanpage o wielkości 50 tys. fanów w ciągu 12 miesięcy

Efekty

Biznesowe:

  • stworzenie argumentu dla handlowców do budowania dystrybucji
  • wzrost sprzedaży produktu
  • wprowadzenie Tygrysków do Auchaun
  • przedłużenie współpracy na 2016 i 2017
  • stworzenie projektu grywalizacyjnego dla najbardziej aktywnych ambasadorek

Social Media:

  • fanpage w top 10 najbardziej angażujących w kategorii przekąsek
  • 60 tys. fanów na Facebooku

Jak to zrobiliśmy?