Venus

Jak budujemy świadomość i spójny wizerunek marki?

Brief

Czas: czerwiec 2016

Sytuacja klienta:

  • klienci nie mieli świadomości marki Venus, sprzedaż oparta jedynie na aspekcie cenowym: brak przywiązania emocjonalnego, brak jednolitego wizerunku
  • współpraca z Joanną Jabłczyńską nie przyniosła pożądanych efektów

Zadanie:

  • opracowanie koncepcji komunikacji, strategii social media i spotu telewizyjnego, które pozwolą zbudować klarowny wizerunek marki. przeprowadzenie kampanii w TV i Internecie wraz z zakupem mediów

Target:

  • kobiety 24-37

KPI:

  • zwiększenie zaangażowania konsumentek w social mediach
  • zbudowanie świadomości i spójnego wizerunku marki

Efekty

Biznesowe:

  • wprowadziliśmy produkty Venus do sieci Rossmann; specjalnie dla nich
  • powstała dedykowana linia kosmetyków Venus Nature
    sprzedaż kosmetyków wzrosła – tak mocno, że nie możemy pokazywać danych
  • agencja też zyskała! – przedłużyliśmy współpracę na 2017 rok i dostaliśmy pod opiekę kolejne marki – Venus Nature, Cztery Pory Roku i No36

Social media:

  • dzienny zasięg fanpage’a zwiększyliśmy 17-krotnie
  • posty w ciągu miesiąca dotarły do 16 razy większeego grona odbiorców
    liczba fanów wzrosła o 15% (bez promocji)
  • nie zapomnieliśmy również o zaangażowaniu – fanki wchodziły w interakcję średnio 8 razy częściej niż rok wcześniej

Jak to zrobiliśmy?