Fresh&Fruity

Wawel wdrożył w tym roku z naszym udziałem nową strategię komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.  Komunikacja subbrandów marki Wawel bazuje na koncepcji „Dobrych Wiadomości”. Stworzyliśmy trzy spoty, w których chcieliśmy pokazać jak wartościowe składniki mogą wpłynąć na pozytywne samopoczucie. W każdej z reklam odwołaliśmy się do innego typu medium, które jest obecne w życiu konsumentów.

W sierpniu kampanię zainaugurował spot galaretek Fresh&Fruity. Nawiązaliśmy w nim do rzeczywistości wirtualnej, w której bardzo dobrze odnajdują się młodzi ludzie. Reklama zachęca widzów by nieustająco byli ciekawi życia, gdyż nawet te z pozoru małe, codzienne odkrycia mogą prowadzić do istotnych, zaskakujących zmian.

Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Za jego reżyserię odpowiada australijski reżyser – Sebastien Guy. Kampania uzupełniona jest także działaniami digitalowymi, reklamą w radiu, prasie oraz materiałami POS.