Lubelska

W nowej kampanii Lubelskiej udowadniamy, że „OWOC MA MOC!” Właśnie pod takim hasłem, któremu nie brak wieloznaczności, wprowadziliśmy na rynek dwa nowe smaki alkoholu – Gruszkówkę oraz Jeżynówkę.

Siła tkwi w prostocie! Postawiliśmy na nią zarówno w krótkim, zapamiętywalnym haśle – OWOC MA MOC, jak i ascetycznej grafice. Bazuje ona na dwóch najgorętszych trendach tego sezonu: śmiałej zabawie typografią oraz wykorzystaniu ilustracji wektorowej połączonej ze zdjęciami apetycznych owoców. Dzięki tym rozwiązaniom kreacje przypominają plakaty, które prezentują się nowocześnie i świeżo – szczególnie w tej kategorii produktowej.

kampania reklamowa alkoholu

Dla Lubelskiej opracowaliśmy cały koncept kreatywny kampanii. Odpowiadamy również za działania komunikacyjne w internecie. Jeszcze przed oficjalną premierą kampanię poznali pracownicy firmy, dzięki przygotowanym przez nas działaniom wewnętrznym.

kampania reklamowa alkoholu

Działania w ramach kampanii prowadzone są na eventach oraz w punktach sprzedaży m.in. za pomocą materiałów POS.