Michałki

W 2017 roku razem z Wawelem wdrożyliśmy nową strategię komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”, a komunikację subbrandów oparliśmy o koncept „Dobrych wiadomości”. W jego ramach przygotowaliśmy kampanię dla marek Fresh&Fruity, Mieszanka Krakowska oraz Malaga Tiki-Taki i Kasztanki.

kampania reklamowa

M!chałki w nowej odsłonie tworzą redakcję M! Zadaniem Klasycznego, Kokosowego i Białego jest pokazywanie codziennych „dobrych wiadomości”. Cukierki z ulepszonym składem zawierają aż 26% orzeszków i są „tak dobre, że aż papierki szeleszczą!”.

Dla M!chałków opracowaliśmy cały koncept kreatywny, scenariusz spotu oraz reklamę outdoorową. Zaprojektowaliśmy także nową platformę komunikacji, na której redaktorzy prezentują codzienną porcję newsów. Użytkownik może także sam zostać bohaterem newsa i wysłać go znajomym lub udostępnić na Facebooku.

kampania reklamowa
kampania reklamowa

Kampania prowadzona jest w telewizji i internecie. Obejmuje także billboardy oraz materiały POS.

kampania reklamowa
kampania reklamowa