MIESZANKA KRAKOWSKA

 

Wawel wdrożył w tym roku z naszym udziałem nową strategię komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.

Spot Mieszanki Krakowskiej jest drugim z serii „dobrych wiadomości”. Opowiada historię wesołej rodziny. Odwołaliśmy się do uroków codzienności i pokazaliśmy, że dzielenie się małymi rzeczami i dostrzeganie piękna w każdym dniu może być receptą na dobre samopoczucie.

Reklama wyświetlana jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych od początku września. Za jej reżyserię odpowiedzialny jest Sebastien Guy. Kampanię uzupełniają działania digitalowe, reklamy w radiu, prasie oraz materiały POS.

Najlepsze chwile to te, spędzone w gronie najbliższych, dlatego też Mieszanka Krakowska zachęca do celebrowania rodzinnych momentów razem ze słodkimi galaretkami, oblanymi deserową czekoladą. To idealny słodycz na wspólne spacery, zabawy czy wycieczki.

Dla konkursu „Owocowe wybory z Mieszanką Krakowską” przygotowaliśmy dedykowany landing page, na którym rozgrywają się m.in. bitwy smaków. Uczestnicy mogą umieszczać na stronie swoje „mieszankowe momenty”, spędzone w gronie rodzinnym razem z owocowymi galaretkami. W ramach promocji konkursu przygotowaliśmy reklamy emitowane m.in. na Onet czy w sieci GDN.