Morele.net

Morele.net to sklep internetowy ze sprzętem komputerowym, który nie był znany osobom zainteresowanym kupnem komputera w sieci oraz okazjonalnym graczom. Celem kampanii był wzrost świadomości marki wśród osób, które nie znają się na sprzęcie komputerowym. Chcieliśmy doprowadzić do sytuacji, w której na pytanie „Gdzie kupiłbyś laptopa przez Internet?” najczęstszą odpowiedzią byłoby „w sklepie Morele.net”.

Wideo

Głównym elementem kampanii były spoty. Zaoferowaliśmy odbiorcom autorytety, które wesprą ich w trudnych wyborach. Przez dokładnie zbadanie grupy docelowej i wyodrębnienie czterech person mogliśmy precyzyjnie odpowiedzieć na kluczowe problemy zagubionych użytkowników.

Mietek – pracownik działu logistyki, pracujący głównie na komputerowych programach biurowych.

Romka – młoda początkująca streamerka, poszukująca sprzętu spełniającego jej wymagania.

Basia – sympatyczna wielkomiejska klientka, dla której laptop nie tylko powinien działać, ale także wyglądać.

Dawid – gadżeciarz, na którym największe wrażenie robią niestandardowe nowinki technologiczne.

Bumper Ads

Oprócz czterech spotów emitowanych w telewizji, zaprojektowaliśmy także sześciosekundowe bumpery.

OOH

Reklama wielkoformatowa była obecna także w przestrzeni miejskiej.

Display

Kampania display widoczna była w czołowych serwisach.

Dzięki kampanii wyróżniliśmy Morele.net na trudnym rynku sprzedawców sprzętu komputerowego i wpłynęliśmy na zmianę wizerunku sklepu, który od tej pory zaczął służyć radą i wsparciem w podejmowaniu decyzji.

Za strategię komunikacji oraz kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly, natomiast za strategię mediową, planowanie i zakup mediów oraz koordynację przebiegu całości kampanii odpowiedzialna była agencja Novem.