Non Stop Gaming

Jak wyglądała przygotowana przez nas kampania launchingowa?

kampania launchingowa

Brief

Czas:

  • prace strategiczne od początku 2017 r.
  • kampania reklamowa od października 2017 r.

Zadania:

  • stworzenie od podstaw nowej submarki
    chrupek Non Stopy
  • przygotowanie projektów opakowań
  • opracowanie kompleksowej strategii komunikacji
  • przeprowadzenie kampanii lauchingowej
  • budowanie wizerunku submarki i marki parasolowej
kampania launchingowa

Rozwiązania

  • kampania launchingowa we współpracy z influencerem – popularnym w TG youtuberem ReZigiuszem, który przygotował kontent na swoich kanałach (YT, FB) i został ambasadorem marki podczas targów Poznań Game Arena, a w kampanii 2018 r. wspiera swoim wizerunkiem kreacje
    odsłonowe
  • szeroko zakrojone działania digitalowe – kampania display i video (preroll) w serwisach dla graczy, bieżąca obsługa SM
  • geotergetowana kampania na Facebooku, która prowadzi odbiorców do sklepów z dostępnym produktem
  • advertoriale w prasie drukowanej i internetowej dla graczy
  • inne działania wspierające sprzedaż: kampania w prasie handlowej, akcje trade’owe, materiały POS

Efekty

  • zbudowanie podstawowej świadomości marki, który zyskała sympatię odbiorców
  • spektakularny sukces działań eventowych (PGA)
  • stopniowy wzrost sprzedaży
  • pozyskanie nowych fanów profilu FB Non Stopy
kampania launchingowa