Non stopy

Non Stopy to marka, którą najlepiej opisuje stworzony przez nas claim: Chrupanie, muzyka, impreza! Fan Non Stopów najlepiej czuje się w świecie muzyki – tam zawsze może być sobą. Dlatego też zasugerowaliśmy, by ambasadorką marki została trafiająca w gusta grupy docelowej wokalistka Saszan.

Non Stop
Music Challenge

Pod patronatem marki, a z naszej inicjatywy, przeprowadzony został internetowy konkurs
(2 edycje) dla młodych talentów – Non Stop Music Challenge. Dzięki Non Stopom młodzi muzycy otrzymali możliwość promocji swoich utworów oraz profesjonalnego nagrania własnego singla.
W pierwszej edycji otrzymaliśmy ponad 100 zgłoszeń autorskich utworów muzycznych!

Społeczność Non Stopów skupia się wokół profilu marki na Facebooku, którego obsługą również się zajęliśmy, podobnie jak komunikacją w dwóch innych kanałach – na Instagramie i Twitterze.

Non Stop nie tylko w Internecie

Na potrzeby akcji przygotowane zostały również materiały POS i digital (w tym strona internetowa nonstopy.pl, bannery oraz reklamy na Facebooka), reklamy do prasy handlowej, materiały wideo promujące konkurs oraz making of z sesji nagrań.
W projektach reklam wykorzystane zostały fotografie Saszan pochodzące z sesji zdjęciowej, którą również zorganizowaliśmy.