Zrealizowaliśmy nową nową kampanię telewizyjną dla marki Gatta. Jej celem jest pokazanie oferty szerszej niż tylko rajstopy, stworzonej tak, by różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.

Znajomość marki Gatta deklaruje prawie 90% kobiet. Jak pokazują badania przeprowadzone przez markę, dla Polek „Gatta” to synonim wysokiej jakości rajstop. Konsumentki nie są jednak świadome bogatej oferty – bielizny bezszwowej, gorseteryjnej oraz odzieży basic czy kolekcji sezonowych.

Odkryj ją na nowo!

Zgodnie z trendem tzw. femvertisingu Gatta stawia kobiety w sercu swojej komunikacji i unika pokazywania ich w stereotypowych rolach. Bohaterkami nowej komunikacji są pogodne, ale różniące się od siebie kobiety, które spotykają się na zakupach. Każda z nich może w salonie Gatta znaleźć coś dla siebie.

Spot, który zrealizowaliśmy pokazuje jak Gatta zaskakuje, pozytywnie nastraja i integruje kobiety, ponieważ ubranie wpływa nie tylko na dobry wygląd, ale także samopoczucie.

Gatta zaskakuje bo w salonie możesz ubrać się od stóp do głów. Znajdziesz bieliznę i ubrania idealne na każdą okazję: na randkę, spotkanie z przyjaciółmi, do pracy czy na spacer. Muzyka nadaje dynamiki i zdecydowanie wprowadza w pozytywny nastrój.

Zobaczcie!

Nowy spot będzie emitowany od 22 września 2017 r. w TVN oraz kobiecych kanałach tematycznych TVN, Polsatu i TVP.