Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa Kaufland Polska, nad którą bardzo intensywnie pracowaliśmy przez ostatnie miesiące.

Kampania obejmuje kilkanaście reklam wizerunkowych i produktowych dopasowanych do sezonowego kalendarza zakupowego, spoty radiowe w stacjach ogólnopolskich oraz nośniki outdoorowe. Wszystkie spoty w kampanii tworzą swego rodzaju serial reklamowy, który dzięki storytellingowi angażuje emocjonalnie odbiorcę. Staje się on widzem lekkiej produkcji video, rozgrywającej się w najbliższych miesiącach na ekranach telewizorów i w internecie.

Główni bohaterowie to Katarzyna, jej rodzina oraz sąsiedzi, którzy pojawiają się w kolejnych odsłonach kampanii. Katarzyna to nowoczesna kobieta, managerka domu, która planuje życie rodzinne, w tym także domowe zakupy. Posiada do tego podręczny planer, bardzo modny obecnie bullet journal, który stał się łącznikiem wizualnym między poszczególnymi wątkami, pozwalającym na spójną identyfikację oraz wciągnięcie odbiorcy w historię. Planer występuje na wszystkich nośnikach komunikacji.

Odważna wizja klienta dodała naszej kreacji skrzydeł i pozwoliła sięgnąć po rozwiązania właściwe dużym produkcjom filmowym. Wspaniała, dopracowana w każdym calu scenografia, doskonałe zdjęcia, pogodne i pełne empatii scenariusze oraz autorska muzyka, sprawiają że format na pewno wyróżni się w clutterze reklamowym.

Widzimy, że kampania od samego początku wzbudza duży entuzjazm konsumentów. Parafrazując Davida Ogilviego, dział marketingu Kauflandu, stratedzy agencji i zespół kreatywny wspólnymi siłami udowadniają, że kreatywność sprzedaje!

Zobaczcie sami!