Piątnica

Pierwsza część kampanii rozpoczęła się w listopadzie 2017 roku i realizowana była w radiu, prasie oraz internecie. Został uruchomiony wówczas dedykowany landing page www.mlekoeko.pl, a blogerzy kulinarni na swoich kanałach zaprezentowali przepisy z użyciem mleka ekologicznego. Natomiast wiosną konsumenci mogli wziąć udział w pokazach kulinarnych oraz degustacjach w sklepach.

piatnica_600x600px_mleko

W sierpniu swoją premierę miał przygotowany przez nas spot telewizyjny. Przedstawiliśmy w nim jeden dzień z życia krowy. Materiał kręciliśmy w rejonie Kurpi Zielonych oraz Warmii i Mazur, gdzie w wytypowanych gospodarstwach, prowadzących pastwiskową hodowlę krów, produkowane jest mleko ekologiczne z Piątnicy.

Krowy żyjące w gospodarstwach ekologicznych żywią się jedynie naturalnymi paszami, mają pełną swobodę ruchu na wybiegach i pastwiskach, a ich życie pozbawione jest stresu. Sposób prowadzenia takich gospodarstw jest powrotem do korzeni i tradycji, co zawarliśmy w haśle kampanii „Smakuje jak dawniej”. Jesteśmy odpowiedzialni za realizację całej kampanii oraz jej koncepcję kreatywną. Działaniami objęliśmy zarówno outdoor, radio, prasę, jak i internet, z uwzględnieniem mediów społecznościowych oraz influencer marketingu.

Materiał współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.