Serce Rośnie

Wawel, inspiruje do czynienia dobra także dzięki akcji „Serce Rośnie”. Jej poprzednia edycja pod nazwą „Z miłości do radości” cieszyła się dużym zainteresowaniem. Dzięki zaangażowaniu konsumentów organizacje charytatywne otrzymały wówczas łącznie aż 1,5 miliona złotych na swoją działalność dobroczynną. Z pomocy cieszyła się Akademia Przyszłości ks. Jacka Stryczka, Fundacja Wawel z Rodziną, Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?”, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” oraz Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty”.

W ramach społeczno-konsumenckiej akcji „Serce Rośnie”, każdy, kto kupił wyroby Wawelu ze specjalnym serduszkiem mógł przeznaczyć realną kwotę na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych. Dzięki temu Wawel przekazał im gwarantowane 1,5 miliona złotych. Dodatkowo na przygotowanej przez nas stronie www.sercerosnie.com.pl internauci mogli naklejać wirtualne serduszka na czekolady. Umieścili ich łącznie 2,5 miliona, dzięki czemu Wawel rozdysponował dodatkowo taką kwotę pieniędzy pomiędzy pięć organizacji charytatywnych. Internauci, którzy wzięli udział w akcji mogli również wymieniać zebrane przez siebie punkty na nagrody.

SR_600x600px_ANNA

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy strategię komunikacji na 2018 rok. Zaprojektowaliśmy mechanizm całej akcji. Jesteśmy również autorami koncepcji kreatywnej – key visuali oraz szeregu formatów reklamowych i dedykowanego landing page’a. Opracowaliśmy także scenariusz spotu telewizyjnego. Na co dzień promujemy również akcję Serce Rośnie w mediach społecznościowych, za pomocą mailingów oraz prowadzimy fanpage Wawelu na Facebooku.