Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie rozpoczęła się emisja ostatniego spotu z cyklu „Dobrych wiadomości”.

Odpowiadamy za strategię komunikacji, kreację kampanii, jej egzekucję oraz kampanię digital.

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z „Dobrymi Wiadomościami”

Najpopularniejsze czekoladki marki Wawel – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki również doczekały się swojej kampanii w ramach idei kreatywnej „Dobre Wiadomości”. Poprzednie spoty, odwoływały się do świata wirtualnego oraz telewizji. Najnowsza reklama odnosi się do kolejnego medium, czyli radia. Jej główną bohaterką jest prezenterka radiowa, która w swoim programie szerzy ideę dobra. Spot Malagi, Tiki Taków i Kasztanków zamyka cykl reklam subbrandów marki Wawel.

Za reżyserię spotu ponownie odpowiada uznany australijski reżyser, Sebastien Guy. Kampania widoczna jest w czołowych stacjach telewizyjnych i poza TV obejmie także działania digital, public relations oraz prasę.

Outdoor czekolad Wawel z „Dobrymi Składnikami”

Na rynku pojawiają się kolejne produkty Wawelu w nowych opakowaniach z nową recepturą: bez sztucznych aromatów, barwników czy zbędnych substancji konserwujących. Wszystkie reklamy, oprócz fabuły i oczekiwanych skojarzeń wizerunkowych, eksponują mocny przekaz racjonalny: słodycze Wawelu wykonane są tylko z dobrych składników. Firma dąży do uproszczenia składu produktu, udoskonalając receptury poszczególnych subbrandów.

Czekolady Gorzka, Krówkowa, Fresh & Fruity, Michałki i Miętowa to topowe produkty Wawelu w kategorii tabliczek i to ich dotyczy uruchomiona właśnie ogólnopolska kampania outdoorowa z wykorzystaniem citylightów oraz billboardów.