Tygryski

Z marką Tygryski współpracujemy od 2014 roku. W ramach współpracy przygotowaliśmy m.in. spot na dziesięciolecie marki pt. „Wspólne chwile radości”, interaktywne bajki na YouTube oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

W 2017 roku wokół marki Tygryski zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność, która znalazła się m.in. na profilu marki na Facebooku. Opracowaliśmy kampanię 360 „Brykaj, skacz, świat podziwiaj”, opartą o komunikację ATL, prasę branżową, konkursy konsumenckie oraz działania digital. Przygotowaliśmy scenariusze dwóch spotów telewizyjnych. Dodatkowo wsparliśmy markę działaniami ambientowymi, w trakcie eventów w miastach w całej Polsce oraz komunikacją PR. Jesteśmy także autorami nowej strony www.tygryski.pl, na której zamieściliśmy m.in. nowe kolorowanki dla najmłodszych.

tygryski_600x600px

Efektem naszej wspólnej pracy jest nagroda „Przebój FMCG 2017” i wzrost świadomości marki oraz wzrost sprzedaży produktów Tygryski.