Wawel

Wawel posiadał spójną, ale nieco przestarzałą identyfikację wizualną oraz strategię komunikacji. Dla klientów jawił się jako marka nieco przestarzała i archaiczna. W jego portfolio występowało wiele produktów z różnych kategorii słodyczy oraz wiele subbrandów, które posiadały indywidualną komunikację. Dodatkowo Wawel uprościł skład produktów, pozbawiając ich sztucznych aromatów, barwników i konserwantów. Ta sytuacja wymagała opracowania nowej strategii komunikacji, która budowałaby percepcję poszczególnych marek, ale również samej marki Wawel.

170210_logo_kolo_claim_blik

Dla Wawelu opracowaliśmy nową strategię komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”, odwołującą się do idei społecznej odpowiedzialności. Podkreśliliśmy w niej, że Wawel chce wprowadzać Polaków w dobry nastrój, dzięki produkcji wysokiej jakości słodyczy z prostym składem oraz przez czynienie dobra.

Stworzona przez nas idea kreatywna „Dobrych wiadomości” przedstawia markę jako autora pozytywnych i ciepłych komunikatów. W ramach idei przygotowaliśmy trzy spoty, z których każdy odwoływał się do innego medium. Fresh&Fruity to świat wirtualny, dobrze znany młodzieży, Mieszanka Krakowska, nawiązuje do telewizji, a spot Malagi, Tiki-Taków i Kasztanków do radia. Spoty telewizyjne uzupełniliśmy działaniami digitalowymi, reklamą w radiu, prasie, działaniami PR oraz materiałami POS.

Idea „Dobrych wiadomości” obecna jest również w kampanii Michałków, które aktualnie tworzą redakcję M! Klasyczny, Biały i Kokosowy informują internautów o dobrych wiadomościach na specjalnie przygotowanej przez nas platformie. Dla M!chałków opracowaliśmy również cały koncept kreatywny, scenariusz spotu oraz reklamę outdoorową.