Redakcja Media&Marketing Polska po raz kolejny przeprowadziła badanie satysfakcji klientów publikując wyniki w raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”.

Klienci co roku oceniają polskie agencje pod kątem ogólnego zadowolenia ze współpracy oraz zadowolenia na wybranych głównych wymiarach: obsługa klienta, kreacja i produkcja, strategia, badania i analizy.

Twórcy raportu ocenili nas bardzo wysoko, utrzymując tendencję wzrostową na wielu obszarach.

„Agencja ma za sobą bardzo dobry rok. Schulz raportuje wzrost dynamiki wyników finansowych, powiększa zespół i rozwija ofertę, przy czym utrzymuje zadowolenie swoich klientów na wysokim poziomie.”

Większość wyników znajduje się powyżej średniej dla agencji niesieciowych.

Względem poprzedniego roku wzrósł poziom zadowolenia klientów ze współpracy z naszą agencją. Zostaliśmy docenieni głównie za wysoki poziom obsługi klienta oraz skuteczność prowadzonych przez nas kampanii. Doceniono także przejrzystość w wydatkowaniu budżetu oraz przestrzeganie zasad etyki zawodowej.

Cieszy nas także wysoki wskaźnik dotyczący umiejętności stworzenia wartościowych treści wykraczających poza konwencjonalną reklamę.

Wyniki dodają nam skrzydeł, a jednocześnie podpowiadają, w których obszarach czeka nas jeszcze ciężka rozwojowa praca.

Dziękujemy!