Tym razem zrealizowaliśmy spot dla branży farmaceutycznej – dla produktu Diosminex, który leczy objawy związane z niewydolnością krążenia żylnego kończyn dolnych.

Naszym sposobem na wyróżnienie w kategorii jest wykorzystanie konwencji musicalu. Konkurencja realizuje spoty reklamowe w bardzo racjonalnej formie, pokazując problem i rozwiązanie.

My wykorzystaliśmy trend femvertisingu odwołując się do potrzeb, oczekiwań, codziennych trudności kobiet i w lifestylowy oraz lekki sposób pokazaliśmy korzyści z zażywania leku.

Spot możecie zobaczyć w stacjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych od 1 maja.

Koncept kreatywny polega na pokazaniu grupy kobiet w różnym wieku, różnych użytkowniczek kategorii Diosminexu.

Poprzez skomponowaną specjalnie na potrzeby spotu piosenkę dowiadujemy się, że dzięki produktowi Diosminex mogą żyć tak jak lubią – bez bólu i żadnych ograniczeń w aktywności.

Przekazywanie leku z ręki do ręki wzmacnia dodatkowo poczucie rekomendacji w tej grupie docelowej.