W najnowszej kampanii wróciliśmy do smaków dzieciństwa i wykorzystaliśmy kalejdoskop, pełen symetrii i kolorów, który jest symbolem beztroskiej zabawy.
Zobacz CaseKomunikacja pełna dystansu i poczucia humoru, której częścią są również pracownicy BNP Paribas, to efekt naszych strategicznych działań.
Zobacz CasePrzy tworzeniu kompleksowej kampanii 360 wykorzystaliśmy energetyczny i znany wszystkim hit muzyki dance sprzed lat!
Zobacz CaseDla popularnej marki leku przygotowaliśmy spot telewizyjny z maszynistą w roli głównej! Podkreśliliśmy w nim szybkość działania leku i fakt, że nie obciąża organizmu.
Zobacz CaseNa co dzień tworzymy komunikację aż dla sześciu profili na Facebooku oraz dwóch kont na Instagramie! Zaangażowaliśmy internautów i z powodzeniem zaraziliśmy ich miłością do gór!
Zobacz CaseNadaliśmy marce Vidaron wyrazisty charakter, a konsumentów w telewizji, radiu oraz internecie, przekonaliśmy, że dbanie to tak naprawdę męska rzecz.
Zobacz CaseMamy niespotykaną Wolność Wyboru! A to dlatego, że wspólnie z Wawelem przygotowaliśmy największą kampanię reklamową w historii marki!
Zobacz CasePokazaliśmy jak zwalczyć uciążliwy kaszel jednym mądrym ruchem i wznieśliśmy komunikację Deflegminu na wyższy poziom!
Zobacz CaseProsty przekaz, proste hasło, trudna kategoria - to najlepsza charakterystyka wyzwania jakie przyniosło efekt w postaci kampanii o wyróżniających wynikach sprzedażowych.
Zobacz CaseRzuciliśmy wyzwanie najmłodszym konsumentom, odpowiedzieliśmy na potrzeby ich rodziców, zrealizowaliśmy kompleksową kampanię 360, a na koniec otrzymaliśmy nagrodę Złotej Mowy Reklamowej za najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej.
Zobacz CaseIdentyfikacja wizualna marki Sensit, jej nazwa i strategia - to nasza praca! Po przeprowadzonych badaniach, wprowadziliśmy nowy brand, który dobrze radzi sobie na rynku.
Zobacz CaseWódka smakowa nie musi być nudna! Lubelska swoim produktem, a my nową platformą komunikacji udowadniamy, że można inaczej. I skutecznie!
Zobacz CaseJesteśmy autorami ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, dotyczącej prezbiopii. Nasze działania skierowane do osób po czterdziestym roku życia pojawiły się w salonach optycznych w całej Polsce.
Zobacz CaseCzy kampania dofinansowana ze środków UE musi być niskobudżetowa i sztampowa? Tą realizacją udowadniamy, że współtworząc komunikację razem z Klientem można stworzyć komunikację nie tylko adekwatną dla marki wspierającej, ale i atrakcyjną dla konsumenta.
Zobacz CasePamiętacie szczęśliwą rodzinę z reklam Kauflandu? To właśnie krótka opowieść o tym jak stworzyliśmy te historię!
Zobacz CaseBudujemy rozpoznawalność marki, dzięki działaniom ATL tworząc komunikację niespotykaną wcześniej w kategorii.
Zobacz CaseWykorzystując femvertising przedstawiliśmy bohaterki kampanii, które mają do siebie dystans, lubią żartować i dobrze bawią się w trakcie zakupów. Spot dopełniliśmy energiczną muzyką, wprowadzającą w dobry nastrój.
Zobacz CaseZachęcając do celebrowania rodzinnych momentów razem ze słodkimi galaretkami przygotowaliśmy dedykowany landing page i zorganizowaliśmy konkurs pt. „Owoce wybory z Mieszanką Krakowską”.
Zobacz CaseDla Michałków przygotowaliśmy cały koncept kreatywny kampanii, wybraliśmy nową nazwę i opracowaliśmy scenariusz spotu reklamowego. Natomiast zaprojektowana przez nas nowa platforma komunikacji to miejsce, gdzie redaktorzy prezentują codzienną porcję newsów.
Zobacz CaseW kampanii zachęcaliśmy widzów, aby byli ciekawi życia, bo nawet te z pozoru małe, codzienne odkrycia mogą prowadzić do zaskakujących zmian.
Zobacz CaseDla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.
Zobacz CaseDla Venus Nature przygotowaliśmy spójną strategię komunikacji, nowoczesny branding i dedykowany landing page. Opracowaliśmy również konfigurator do tworzenia własnych, naturalnych kosmetyków i wdrożyliśmy kampanię digital. Na co dzień obsługujemy również Venus Nature na Facebooku i Instagramie.
Zobacz CaseZnaleźliśmy sprytny patent na komunikację marki Gosia, która z nową strategią pojawiła się w digitalu, oraz w social mediach. Zaprojektowaliśmy również szereg materiałów BTL, a następnie wspólnie cieszyliśmy się z nagrody "Przebój FMCG 2017".
Zobacz CaseZbudowaliśmy świadomość i spójny wizerunek marki Venus, jednocześnie przełamując stereotypy w reklamie.
Zobacz CaseDla Wawelu czynimy dobrze, więc Wawel czuje się dobrze z nami w social media! Na fanpage’u łączymy komunikację różnych subbrandów – Mieszanki Krakowskiej, Michałków, Żelków jak SMOK czy Fresh&Fruity.
Zobacz CaseDzięki wspólnej pracy Tygryski osiągnęły pozycję lidera rynkowego w kategorii chrupek kukurydzianych. Wzrosła również świadomość marki, sprzedaż produktów oraz zaangażowanie fanów w social media!
Zobacz CaseZ sukcesem przeprowadziliśmy lunch nowej marki chrupek dla gamerów i wspólnie z ReZigiuszem spotkaliśmy się z jej fanami na największych targach gamingowych.
Zobacz CaseNowa strategia komunikacji, którą opracowaliśmy dla Wawelu, określana jest na łamach MMP, mianem aksamitnej rewolucji, w której udało się uratować to, co w marce najważniejsze,
Zobacz CaseWspólnie ze Śniadaniową zawłaszczyliśmy kontekst śniadania i z sukcesem repozycjonowaliśmy markę.
Zobacz Case