Scroll

M!chałki

Michałki – Redakcja M! i jej platforma komunikacji

W 2017 roku wdrożyliśmy nową strategię komunikacji marki Wawel – „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. Natomiast komunikację subbrandów oparliśmy o koncept „Dobry wiadomości”. Od tej pory Michałki zaczęły tworzyć Redakcję M! Dla M!chałków przygotowaliśmy cały koncept kreatywny kampanii oraz scenariusz spotu reklamowego. Natomiast zaprojektowana przez nas nowa platforma komunikacji to miejsce, gdzie redaktorzy prezentują codzienną porcję newsów. Kampania 360 była prowadzona w telewizji, internecie, na billboardach oraz za pomocą materiałów POS.

CZAS

marzec 2018 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania 360 / kampania TV / kampania digital / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel chce przeprowadzić rebranding Michałków i zakomunikować zmieniony skład cukierków w ramach projektu „Dobre Składniki”.

ZADANIA

• Przygotowanie spójnej komunikacji, dotyczącej zmiany składu cukierków oraz ich nowej nazwy.
• Opracowanie platformy komunikacji.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy strategię komunikacji oraz koncept kreatywny całej kampanii, w ramach której nadaliśmy Michałkom nową nazwę!

 

Zaprojektowaliśmy nową platformę komunikacji, na której użytkownicy sami mogli zostać bohaterami M!chałkowych newsów.

Opracowaliśmy scenariusz spotu telewizyjnego, a także przygotowaliśmy reklamy outdoorowe oraz materiały POS.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Kompleksowy launch marki

Non Stop Gaming

Z sukcesem przeprowadziliśmy lunch nowej marki chrupek dla gamerów i wspólnie z ReZigiuszem spotkaliśmy się z jej fanami na największych targach gamingowych.

Zobacz Case
promocyjno-informacyjna kampania

OSM Piątnica

Czy kampania dofinansowana ze środków UE musi być niskobudżetowa i sztampowa? Tą realizacją udowadniamy, że współtworząc komunikację razem z Klientem można stworzyć komunikację nie tylko adekwatną dla marki wspierającej, ale i atrakcyjną dla konsumenta.

Zobacz Case