Scroll

M!chałki

Michałki – Redakcja M! i jej platforma komunikacji

W 2017 roku wdrożyliśmy nową strategię komunikacji marki Wawel – „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. Natomiast komunikację subbrandów oparliśmy o koncept „Dobry wiadomości”. Od tej pory Michałki zaczęły tworzyć Redakcję M! Dla M!chałków przygotowaliśmy cały koncept kreatywny kampanii oraz scenariusz spotu reklamowego. Natomiast zaprojektowana przez nas nowa platforma komunikacji to miejsce, gdzie redaktorzy prezentują codzienną porcję newsów. Kampania 360 była prowadzona w telewizji, internecie, na billboardach oraz za pomocą materiałów POS.

CZAS

marzec 2018 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania 360 / kampania TV / kampania digital

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel chce przeprowadzić rebranding Michałków i zakomunikować zmieniony skład cukierków w ramach projektu „Dobre Składniki”.

ZADANIA

• Przygotowanie spójnej komunikacji, dotyczącej zmiany składu cukierków oraz ich nowej nazwy.
• Opracowanie platformy komunikacji.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy strategię komunikacji oraz koncept kreatywny całej kampanii, w ramach której nadaliśmy Michałkom nową nazwę!

 

Zaprojektowaliśmy nową platformę komunikacji, na której użytkownicy sami mogli zostać bohaterami M!chałkowych newsów.

Opracowaliśmy scenariusz spotu telewizyjnego, a także przygotowaliśmy reklamy outdoorowe oraz materiały POS.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Ibuprom RR

Prosty przekaz, proste hasło, trudna kategoria - to najlepsza charakterystyka wyzwania jakie przyniosło efekt w postaci kampanii o wyróżniających wynikach sprzedażowych.

Zobacz Case

Lubelska

Wódka smakowa nie musi być nudna! Lubelska swoim produktem, a my nową platformą komunikacji udowadniamy, że można inaczej. I skutecznie!

Zobacz Case