Scroll

Serce Rośnie

Wawel - Serce Rośnie w kampanii CSR

Wawel to polski producent słodyczy, który zgodnie z nową strategią komunikacji i ideą akcji Serce Rośnie chce inspirować konsumentów do czynienia dobra. W ramach społeczno-konsumenckiej akcji, każdy kto kupi wyroby Wawelu ze specjalnym serduszkiem może przeznaczyć realną kwotę na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych. Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego

CZAS

październik 2017 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / kampania 360 / reklama TV / kampania digital / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel przeprowadza rebranding i rozpoczyna nową komunikację skupioną wokół idei społecznej odpowiedzialności.
• Firma rozpoczyna drugą edycję społeczno-konsumenckiej akcji „Z miłości do radości” pod nowym hasłem „Serce Rośnie”.

ZADANIA

• Opracowanie strategii komunikacji na 2018 rok.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy strategię komunikacji oraz mechanizm całej akcji.

Opracowaliśmy koncepcję kreatywną – key visuale oraz szereg formatów reklamowych.

Zaprojektowaliśmy dedykowaną stronę internetową www.sercerosnie.com.pl.

Opracowaliśmy scenariusz spotu telewizyjnego i współpracowaliśmy z twórcami na planie zdjęciowym.

EFEKTY

Dzięki zaangażowaniu internautów, którzy naklejali wirtualne serduszka na czekolady, Wawel przekazał dodatkową kwotę pieniędzy pięciu organizacjom charytatywnym!

Konsumenci nakleili milion serc, a Wawel zwiększył pulę środków do 2,5 miliona złotych!

Odnotowaliśmy 5 milionów odwiedzin na stronie internetowej akcji!

Uczestnicy akcji zarejestrowali prawie milion kodów z opakowań słodyczy i zgłosili 50 tysięcy paragonów! Odebrali również prawie 50 tysięcy nagród rzeczowych!

Akcja Serce Rośnie otrzymała nagrodę w kategorii „thinking outside of the box” w konkursie Dyrektor Marketingu 2018!

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

wawel

Wawel

Nowa strategia komunikacji, którą opracowaliśmy dla Wawelu, określana jest na łamach MMP, mianem aksamitnej rewolucji, w której udało się uratować to, co w marce najważniejsze,

Zobacz Case
stała obsługa social mediów

Polskie Koleje Linowe

Na co dzień tworzymy komunikację aż dla sześciu profili na Facebooku oraz dwóch kont na Instagramie! Zaangażowaliśmy internautów i z powodzeniem zaraziliśmy ich miłością do gór!

Zobacz Case