Wawel - Serce Rośnie w kampanii CSR
Wawel to polski producent słodyczy, który zgodnie z nową strategią komunikacji i ideą akcji Serce Rośnie chce inspirować konsumentów do czynienia dobra. W ramach społeczno-konsumenckiej akcji, każdy kto kupi wyroby Wawelu ze specjalnym serduszkiem może przeznaczyć realną kwotę na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych. Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.
październik 2017 - obecnie
branding i strategia komunikacji / kampania 360 / reklama TV / kampania digital / stała obsługa
• Wawel przeprowadza rebranding i rozpoczyna nową komunikację skupioną wokół idei społecznej odpowiedzialności.
• Firma rozpoczyna drugą edycję społeczno-konsumenckiej akcji „Z miłości do radości” pod nowym hasłem „Serce Rośnie”.
• Opracowanie strategii komunikacji na 2018 rok.
ROZWIĄZANIA
Przygotowaliśmy strategię komunikacji oraz mechanizm całej akcji.
Opracowaliśmy koncepcję kreatywną – key visuale oraz szereg formatów reklamowych.
Zaprojektowaliśmy dedykowaną stronę internetową www.sercerosnie.com.pl.
Opracowaliśmy scenariusz spotu telewizyjnego i współpracowaliśmy z twórcami na planie zdjęciowym.
EFEKTY
Dzięki zaangażowaniu internautów, którzy naklejali wirtualne serduszka na czekolady, Wawel przekazał dodatkową kwotę pieniędzy pięciu organizacjom charytatywnym!
Konsumenci nakleili milion serc, a Wawel zwiększył pulę środków do 2,5 miliona złotych!
Odnotowaliśmy 5 milionów odwiedzin na stronie internetowej akcji!
Uczestnicy akcji zarejestrowali prawie milion kodów z opakowań słodyczy i zgłosili 50 tysięcy paragonów! Odebrali również prawie 50 tysięcy nagród rzeczowych!
Akcja Serce Rośnie otrzymała nagrodę w kategorii „thinking outside of the box” w konkursie Dyrektor Marketingu 2018!
Przy tworzeniu kompleksowej kampanii 360 wykorzystaliśmy energetyczny i znany wszystkim hit muzyki dance sprzed lat!
Zobacz CaseDla Venus Nature przygotowaliśmy spójną strategię komunikacji, nowoczesny branding i dedykowany landing page. Opracowaliśmy również konfigurator do tworzenia własnych, naturalnych kosmetyków i wdrożyliśmy kampanię digital. Na co dzień obsługujemy również Venus Nature na Facebooku i Instagramie.
Zobacz Case