Scroll

Wawel

Wawel – czekoladowy rebranding i nowa strategia komunikacji

Nowa strategia komunikacji, którą opracowaliśmy dla Wawelu, określana jest na łamach MMP, mianem aksamitnej rewolucji, w której udało się uratować to, co w marce najważniejsze, a jednocześnie zaakcentować jej nowoczesny wymiar. Kampania 360, za którą jesteśmy odpowiedzialni została zbudowana z trzech istotnych składników - idei „Czujesz się dobrze czynisz dobrze", projektu „Dobre Składniki", w ramach którego Wawel upraszcza składy swoich produktów oraz spójnych kampanii, opierających się na idei kreatywnej „Dobrych Wiadomości".

Nowa platforma komunikacji uporządkowała portfel produktowy marki i relację między samą marką Wawel a subbrandami. Zaprojektowana przez nas platforma komunikacji realizowana jest w działaniach 360 stopni - zarówno w telewizji, radiu, prasie, jak i w działaniach digitalowychPR, materiałach POS czy OOH.

Czas

listopad 2016 - obecnie

Zakres działań

branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / stała obsługa

Sytuacja klienta

• Wawel postrzegany jest jako marka archaiczna i konserwatywna. W portfolio firmy znajdują się produkty z różnych kategorii słodyczy oraz subbrandy, które posiadają indywidualną komunikację, nie kojarzoną bezpośrednio z samą firmą Wawel.

Zadania

• Opracowanie nowej strategii komunikacji dla marki Wawel oraz poszczególnych subbrandów, która będzie budować świadomość nie tylko poszczególnych produktów, ale również samej marki Wawel.

ROZWIĄZANIA

Opracowaliśmy autentyczną ideę komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” i platformę kreatywną „Dobre wiadomości”, która przestawia markę Wawel jako autora dobrych i optymistycznych komunikatów.

Przygotowaliśmy założenia projektu „Dobre Składniki", w ramach którego specjalnie powołana Rada Ekspertów, składająca się z wybitnych postaci środowiska naukowego, czuwa nad składem produktów.

Zaprojektowaliśmy dedykowany landing page dobreskladniki.pl

Opracowaliśmy sześć kampanii reklamowych (Fresh&Fruity, Mieszanka Krakowska, Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki, Michałki, Serce Rośnie, Żelki jak SMOK), w których odwołaliśmy się do idei dobrych wiadomości, podkreślając również dobry skład produktów.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case