Scroll

Mieszanka Krakowska

Mieszanka Krakowska – konkurs digitalowy i owocowe wybory

Reklama telewizyjna Mieszanki Krakowskiej to odwołanie do uroków codzienności. Pokazaliśmy w niej, że dzielenie się małymi rzeczami i dostrzeganie piękna w każdym dniu może być receptą na dobre samopoczucie. Zachęcając do celebrowania rodzinnych momentów razem ze słodkimi galaretkami przygotowaliśmy dedykowany landing page i zorganizowaliśmy konkurs pt. „Owoce wybory z Mieszanką Krakowską”. W ramach jego promocji wykonaliśmy także reklamy emitowane w sieci GDN. Kampania objęła również: digital, materiały POS, reklamę w prasie oraz radiu.

CZAS

wrzesień 2017 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania 360 / reklama TV / kampania digital / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel przeprowadza rebranding i rozpoczyna nową komunikację skupioną wokół idei społecznej odpowiedzialności.
• Na rynek wprowadza produkty z nowym składem bez sztucznych barwników i konserwantów, co zostało zawarte w idei „Dobrych składników”.

ZADANIA

• Wdrożenie nowej strategii komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.
• Przygotowanie kampanii reklamowej trzech marek – Fresh&Fruity, Malaga Tiki Taki i Kasztanki, Mieszanka Krakowska.

ROZWIĄZANIA

Spot telewizyjny Mieszanki Krakowskiej był jednym z trzech, które odwoływały się do idei „Dobrych wiadomości”. W reklamie nawiązaliśmy do wartości rodziny i wspólnie spędzonych chwil. 

Działania uzupełniliśmy kampanią digitalową, reklamą w radiu, prasie oraz materiałami POS.

Zaprojektowaliśmy dedykowany landing page, na którym obywał się m.in. konkurs „Bitwa smaków”.

 

W ramach promocji konkursu stworzyliśmy także reklamy emitowane m.in. na Onet czy w sieci GDN.

 

EFEKTY

Konkurs Mieszanki Krakowskiej cieszył się dużym zainteresowaniem, a konsumenci chętnie wklejali na stronę internetową swoje „mieszankowe momenty”.

W ramach siedmiu pojedynków napłynęło ponad 40 tysięcy ankiet.

Uczestnicy wypełnili łącznie 7 470 formularzy przesyłając swoje „mieszankowe momenty”.

Zwycięzcy konkursu byli pod wrażeniem organizacji i przemyślanego programu magicznego weekendu w Krakowie. Chwalili również przygotowaną przez nas spersonalizowaną ulotkę oraz niespodziankę od Wawelu, która czekała na nich w hotelu.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Żelki jak SMOK

Rzuciliśmy wyzwanie najmłodszym konsumentom, odpowiedzieliśmy na potrzeby ich rodziców, zrealizowaliśmy kompleksową kampanię 360, a na koniec otrzymaliśmy nagrodę Złotej Mowy Reklamowej za najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej.

Zobacz Case
launch marki kosmetyków

Venus Nature

Dla Venus Nature przygotowaliśmy spójną strategię komunikacji, nowoczesny branding i dedykowany landing page. Opracowaliśmy również konfigurator do tworzenia własnych, naturalnych kosmetyków i wdrożyliśmy kampanię digital. Na co dzień obsługujemy również Venus Nature na Facebooku i Instagramie.

Zobacz Case