Scroll

Gatta

Gatta – wykorzystujemy trend femvertisingu w reklamie

W zaskakującym spocie telewizyjnym pokazaliśmy klientkom szeroką ofertą marki Gatta, która sprzedaje nie tylko rajstopy, ale również bieliznę czy ubrania na różne okazje. Wykorzystując femvertising przedstawiliśmy bohaterki kampanii, które mają do siebie dystans, lubią żartować i dobrze bawią się w trakcie zakupów. Spot dopełniliśmy energiczną muzyką, wprowadzającą w dobry nastrój. Odkryj Gattę z nami na nowo!

CZAS

wrzesień 2017 – sierpień 2018

Zakres działań

reklama TV

SYTUACJA KLIENTA

• Gatta decyduje się na rozpoczęcie nowego etapu komunikacji marki i kończy współpracę z wieloletnią ambasadorką – Justyną Steczkowską.

ZADANIA

• Przygotowanie kampanii telewizyjnej marki, która pokaże klientkom, że Gatta to nie tylko rajstopy, ale również szeroki wybór bielizny oraz ubrań na różne okazje.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy spot telewizyjny z wykorzystaniem trendu femvertisingu.

Zaprezentowaliśmy klientkom szeroką ofertę sklepu w energicznej, wprowadzającej w pozytywny nastrój reklamie.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

platforma komunikacji w branży retail

Kaufland

Przy tworzeniu kompleksowej kampanii 360 wykorzystaliśmy energetyczny i znany wszystkim hit muzyki dance sprzed lat!

Zobacz Case
kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case