Scroll

Gatta

Gatta – wykorzystujemy trend femvertisingu w reklamie

W zaskakującym spocie telewizyjnym pokazaliśmy klientkom szeroką ofertą marki Gatta, która sprzedaje nie tylko rajstopy, ale również bieliznę czy ubrania na różne okazje. Wykorzystując femvertising przedstawiliśmy bohaterki kampanii, które mają do siebie dystans, lubią żartować i dobrze bawią się w trakcie zakupów. Spot dopełniliśmy energiczną muzyką, wprowadzającą w dobry nastrój. Odkryj Gattę z nami na nowo!

CZAS

wrzesień 2017 – sierpień 2018

Zakres działań

reklama TV

SYTUACJA KLIENTA

• Gatta decyduje się na rozpoczęcie nowego etapu komunikacji marki i kończy współpracę z wieloletnią ambasadorką – Justyną Steczkowską.

ZADANIA

• Przygotowanie kampanii telewizyjnej marki, która pokaże klientkom, że Gatta to nie tylko rajstopy, ale również szeroki wybór bielizny oraz ubrań na różne okazje.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy spot telewizyjny z wykorzystaniem trendu femvertisingu.

Zaprezentowaliśmy klientkom szeroką ofertę sklepu w energicznej, wprowadzającej w pozytywny nastrój reklamie.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

wawel

Wawel

Nowa strategia komunikacji, którą opracowaliśmy dla Wawelu, określana jest na łamach MMP, mianem aksamitnej rewolucji, w której udało się uratować to, co w marce najważniejsze,

Zobacz Case

Ibuprom RR

Prosty przekaz, proste hasło, trudna kategoria - to najlepsza charakterystyka wyzwania jakie przyniosło efekt w postaci kampanii o wyróżniających wynikach sprzedażowych.

Zobacz Case