Scroll

Ultimo

ULTIMO –  budujemy rozpoznawalność marki, dzięki działaniom ATL

Razem z Ultimo, liderem zarządzania wierzytelnościami w Polsce, przygotowaliśmy kampanię „Po kawałku”, w której zobrazowaliśmy ideę świętowania bez zadłużenia. Jej celem była dalsza budowa rozpoznawalności marki.

Opracowaliśmy strategię, a następnie stworzyliśmy scenariusz spotu telewizyjnego. Działaniami ATL objęliśmy zarówno telewizję, jak i internet.

Czas

wrzesień 2017

ZAKRES DZIAŁAŃ

reklama telewizyjna

Zadania

• Kontynuacja budowy świadomości marki i wzmocnienie jej wizerunku jako wiarygodnego doradcy.
• Odróżnienie Ultimo od konkurencji w obrębie komunikacji.
• Zwiększenie aktywizacji klientów bez danych kontaktowych.

ROZWIĄZANIA

Stworzyliśmy ideę kreatywną „po kawałku”, która doskonale wyraża, że wyjście z długu (które jest powodem do świętowania) nie wymaga ogromnych wyrzeczeń. Dodatkowo nawiązaliśmy do komunikacji listownej, która jest częścią strategii marki Ultimo.

Przygotowaliśmy listy kierowane do klientów z ofertą ugody w kilku wersjach.

Uruchomiliśmy kampanię przed działaniami konkurencji!

EFEKTY

Przedstawienie ULTIMO jako wiarygodnego doradcy, który do kwestii wierzytelności podchodzi także z ludzką twarzą.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Tygryski

Dzięki wspólnej pracy Tygryski osiągnęły pozycję lidera rynkowego w kategorii chrupek kukurydzianych. Wzrosła również świadomość marki, sprzedaż produktów oraz zaangażowanie fanów w social media!

Zobacz Case
platforma komunikacji

Vidaron

Nadaliśmy marce Vidaron wyrazisty charakter, a konsumentów w telewizji, radiu oraz internecie, przekonaliśmy, że dbanie to tak naprawdę męska rzecz.

Zobacz Case