Scroll

Ibuprom RR

Ibuprom RR – spot telewizyjny z prostym hasłem – „Na ratunek w bólu”

Przygotowując scenariusz spotu telewizyjnego skupiliśmy się na przekazie, że Ibuprom RR sprawdza się w różnego rodzaju awaryjnych sytuacjach bólowych.

Silną, wyrazistą i innowacyjną markę przedstawiliśmy za pomocą historii, rozgrywającej się w fikcyjnym centrum powiadamiania ratunkowego. Głównym bohaterem stał się operator numerów ratunkowych, który w swojej odpowiedzialnej pracy nie ma miejsca na chwile słabości wywołane bólem.

Czas

grudzień 2018

ZAKRES DZIAŁAŃ

kampania telewizyjna

Sytuacja klienta

• Badania wskazują, że konsumenci nie są przekonani dotychczasową komunikacją Ibupromu RR, mocno opartą na produkcie.

Zadanie

• Przygotowanie telewizyjnej kampanii reklamowej dla produktu Ibuprom RR.

ROZWIĄZANIA

Stworzyliśmy scenariusz i koncept kreatywny 30-sekundowego spotu reklamowego i jego 15-sekundowego skrótu wraz z hasłem „Na ratunek w bólu”.

Opracowaliśmy również billboard sponsorski.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

platforma komunikacji

M!chałki

Dla Michałków przygotowaliśmy cały koncept kreatywny kampanii, wybraliśmy nową nazwę i opracowaliśmy scenariusz spotu reklamowego. Natomiast zaprojektowana przez nas nowa platforma komunikacji to miejsce, gdzie redaktorzy prezentują codzienną porcję newsów.

Zobacz Case
kampania edukacyjna

Essilor Group

Jesteśmy autorami ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, dotyczącej prezbiopii. Nasze działania skierowane do osób po czterdziestym roku życia pojawiły się w salonach optycznych w całej Polsce.

Zobacz Case