Scroll

Ibuprom RR

Ibuprom RR – spot telewizyjny z prostym hasłem – „Na ratunek w bólu”

Przygotowując scenariusz spotu telewizyjnego skupiliśmy się na przekazie, że Ibuprom RR sprawdza się w różnego rodzaju awaryjnych sytuacjach bólowych.

Silną, wyrazistą i innowacyjną markę przedstawiliśmy za pomocą historii, rozgrywającej się w fikcyjnym centrum powiadamiania ratunkowego. Głównym bohaterem stał się operator numerów ratunkowych, który w swojej odpowiedzialnej pracy nie ma miejsca na chwile słabości wywołane bólem.

Czas

grudzień 2018

ZAKRES DZIAŁAŃ

kampania telewizyjna

Sytuacja klienta

• Badania wskazują, że konsumenci nie są przekonani dotychczasową komunikacją Ibupromu RR, mocno opartą na produkcie.

Zadanie

• Przygotowanie telewizyjnej kampanii reklamowej dla produktu Ibuprom RR.

ROZWIĄZANIA

Stworzyliśmy scenariusz i koncept kreatywny 30-sekundowego spotu reklamowego i jego 15-sekundowego skrótu wraz z hasłem „Na ratunek w bólu”.

Opracowaliśmy również billboard sponsorski.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania launchowa 360

Stąd Takie Dobre

W najnowszej kampanii wróciliśmy do smaków dzieciństwa i wykorzystaliśmy kalejdoskop, pełen symetrii i kolorów, który jest symbolem beztroskiej zabawy.

Zobacz Case
Kompleksowy launch marki

Non Stop Gaming

Z sukcesem przeprowadziliśmy lunch nowej marki chrupek dla gamerów i wspólnie z ReZigiuszem spotkaliśmy się z jej fanami na największych targach gamingowych.

Zobacz Case