Scroll

OSM Piątnica

Piątnica – promocyjno-informacyjna kampania mleka ekologicznego

W najnowszej kampanii mleka ekologicznego z Piątnicy odwołaliśmy się do silnego trendu autentyczności w reklamie i pokazaliśmy, że ekologiczne mleko może smakować jak dawniej! Jak nam się to udało?

Wiosną 2017 wystartowała kampania reklamowa w prasie, radiu oraz działania digitalowe. Natomiast latem w telewizji swoją premierę miał spot telewizyjny, przedstawiający jeden dzień z życia krowy. W ramach kampanii dla konsumentów przygotowane  zostały również eventy – pokazy kulinarne oraz degustacje w sklepach.

Czas

listopad 2017 – wrzesień 2018

ZAKRES DZIAŁAŃ

kampania 360 / reklama telewizyjna / kampania digital

SYTUACJA KLIENTA

• Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy wprowadza na rynek nowy produkt – mleko ekologiczne.

Zadania

• Przygotowanie kampanii promocyjno-informacyjnej mleka ekologicznego.
• Zbudowanie świadomości obecności na rynku nowego produktu.

ROZWIĄZANIA 

Zrealizowaliśmy kampanie reklamową, w tym koncepcję kreatywną, opierającą się na przedstawieniu jednego dnia z życia krowy oraz polskiej wsi.

Działaniami objęliśmy telewizję, OOH, reklamę w prasie, radiu oraz internecie z uwzględnieniem mediów społecznościowych oraz influencer marketingu.

Odbyła się również degustacja produktu w sieciach supermarketów oraz pokazy kulinarne.

Piątnica z naszym wsparciem wzięła także udział w międzynarodowych targach Biofach.


Kampania współfinansowana z „Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie".

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case