Scroll

Lubelska

Lubelska – „Owoc ma moc”, czyli nowa platforma komunikacji Lubelskiej

Nie tylko Schulz ma moc! Ma ją również owoc w nowej platformie komunikacji, którą przygotowaliśmy dla marki Lubelska. Tworząc branding i strategię komunikacji w śmiały sposób wykorzystaliśmy typografię oraz wektorowe ilustracje, sprawiając, że marka zyskała nowoczesny wymiar. Pracowników w biurze Lubelskiej zaskoczyliśmy akcją wewnętrzną, a internautów, w ramach kampanii digital, konkursowym botem.

Czas

kwiecień 2018 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania 360 / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Lubelska znajduje się w trudnej sytuacji – od kilku lat spadają jej udziały rynkowe, które wymuszają zmianę komunikacji.
• Marka potrzebuje odświeżenia i chce dotrzeć m.in. do pokolenia Millenialsów.
• Lubelska wprowadza na rynek dwa nowe smaki – gruszkę i jeżynę.

ZADANIA

• Przygotowanie strategii komunikacji marki, która podkreśli mocno owocowy smak produktów.

ROZWIĄZANIA

Opracowaliśmy platformę kreatywną pt. „Owoc ma moc”.

Całkowicie odświeżyliśmy komunikację wizualną. W śmiały sposób wykorzystaliśmy typografię oraz ilustracje wektorowe połączone ze zdjęciami apetycznych owoców.

 

Przygotowaliśmy specjalnego konkursowego bota na Facebooku.

Opracowaliśmy aktywacje wewnętrze dla pracowników biura Lubelskiej.

Zorganizowaliśmy eventy oraz przygotowaliśmy promocję w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS.

Przeprowadziliśmy launch dwóch nowych smaków – gruszki i jeżyny.

EFEKTY

Nominacja w kategorii Design w konkursie Kreatura 2018.

Rozszerzenie współpracy o submarkę Lubelskiej - SODA (kampania Musssowocowa).

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case