Scroll

Vidaron

Vidaron - "Dbanie to męska rzecz", czyli nowa platforma komunikacji

Współpraca z Vidaronem zaowocowała powstaniem zupełnie nowego charakteru marki, która od tej pory jest wyrazista i wiarygodna. Odniesienie do wartości rodziny umożliwiło nam zbudowanie głębszej więzi z konsumentami, a spójna narracja dała szansę na pokazanie nie tylko samego produktu, ale i powiązanych z nim emocji. O tym, że „dbanie to męska rzecz” przekonywaliśmy w kampanii digital, radiu oraz telewizji

 

CZAS

kwiecień 2019 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

Branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania telewizyjna

SYTUACJA KLIENTA

• Marka posiada mocny wizerunek eksperta, jednak do tej pory nie zbudowała głębszej relacji emocjonalnej z konsumentami.
• Komunikacja Vidaronu jest bardzo produktowa.

ZADANIA

• Zbudowanie wizerunku marki przyjaznej, nie budzącej dystansu przy jednoczesnym nawiązaniu relacji z konsumentami.
• Wzrost sprzedaży.
• Utrzymanie percepcji lidera i eksperta.
• Poinformowanie o liftingu opakowań.

ROZWIĄZANIA

W ramach nowej platformy komunikacji pod hasłem „Dbanie to męska rzecz” daliśmy marce Vidaron wyrazisty, wiarygodny i emocjonalny charakter!

Stworzyliśmy nową, spójną narrację, w której znalazło się miejsce nie tylko na produkt, lecz także na powiązane z nim emocje.

Jesteśmy autorami całego konceptu platformy kreatywnej i osobami, które przełożyły ją na szereg kanałów i formatów.

Działania zrealizowaliśmy w telewizji (w formie bilbordów sponsorskich), w internecie oraz w radiu.

 

Przygotowaliśmy bumper na rynek białoruski oraz bilbord sponsorski, który emitowany był w ukraińskiej telewizji oraz w internecie.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Diosminex

„Śpiewająca" kampania dla Diosminexu wciąż generuje dobrą sprzedaż marki!

Zobacz Case
Gatta femvertising

Gatta

Wykorzystując femvertising przedstawiliśmy bohaterki kampanii, które mają do siebie dystans, lubią żartować i dobrze bawią się w trakcie zakupów. Spot dopełniliśmy energiczną muzyką, wprowadzającą w dobry nastrój.

Zobacz Case