Scroll

Kaufland

Kaufland – platforma komunikacji w branży retail

Kampania „Sobota Superłup!” to pierwszy element szerokiej platformy komunikacji, za pomocą której chcemy informować konsumentów o okazjach cenowych w sieciach sklepów Kaufland. W przygotowanej przez nas kampanii 360 wykorzystaliśmy przerobiony hit muzyki dance, który stanowił punkt wyjścia wszystkich działań. Jesteśmy autorami idei kreatywnej, scenariusza spotu telewizyjnego, spotu radiowego, key visuala, gazetki promocyjnej, materiałów digital, kreacji OOH i działań non-standard.

CZAS

wrzesień 2019 – obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

kampania 360 / platforma komunikacji / reklama telewizyjna / kampania digital

SYTUACJA KLIENTA

• Zakaz handlu w niedzielę spowodował intensyfikację działań reklamowych sieci handlowych, dotyczących sobotnich zakupów.
• Konkurencja Kauflandu rozpoczęła komunikację promocyjną z wykorzystaniem piosenek.

ZADANIA

• Opracowanie kampanii reklamowej dotyczącej sobotnich zakupów w sieci sklepów Kaufland.

ROZWIĄZANIA

Zaproponowaliśmy Kauflandowi utwór zgodny z DNA brandu – rytmiczny, energetyczny, mocny w wyrazie, znany wszystkim hit muzyki dance. Stanowił on punkt wyjścia do przygotowania pakietu materiałów wspierających kampanię – od TV, po digital. Wyznaczył również kierunek graficzny i narzucił tonality całej komunikacji.

Opracowaliśmy kompleksowe działania 360. Przygotowaliśmy całą ideę kreatywną, scenariusz spotu telewizyjnego oraz reklamę radiową.

Cały utwór „Sobota Superłup” udostępniliśmy w aplikacji Spotify, a dla miłośników karaoke przygotowaliśmy wersję na YouTube.

Zaprojektowaliśmy również key visuale, gazetki promocyjne, pakiet materiałów graficznych oraz kreacje OOH. Wdrożyliśmy również działania non-standard.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case

Stąd Takie Dobre

W najnowszej kampanii wróciliśmy do smaków dzieciństwa i wykorzystaliśmy kalejdoskop, pełen symetrii i kolorów, który jest symbolem beztroskiej zabawy.

Zobacz Case