Scroll

Wolność Wyboru

Wolność Wyboru - Zrealizowaliśmy największą w historii marki Wawel kampanię reklamową 360!

Konsumentom przedstawiliśmy Wolność Wyboru, która umożliwia komponowanie ulubionej mieszkanki słodyczy. W ramach współpracy przygotowaliśmy scenariusz reklamy telewizyjnej oraz scenariusze krótkich etiud internetowych, przedstawiających różne okazje spożycia i zakupu słodkości. Działania uzupełniliśmy kampanią digital oraz bieżącą obsługą Facebooka marki.
 

CZAS

styczeń 2019 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania 360 / reklama telewizyjna / kampania digital / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel chce przeprowadzić pierwszą wielokanałową kampanię dla marki Wolność Wyboru.

ZADANIA

• Zbudowanie szerokiej świadomości marki Wolność Wyboru.
• Opracowanie 30-sekundowego spotu reklamowego.

ROZWIĄZNANIA

Przygotowaliśmy strategię komunikacji oraz koncept kreatywny całej kampanii.

Opracowaliśmy scenariusz i kreację 30-sekundowego spotu telewizyjnego.

Stworzyliśmy scenariusze 9 odcinków serialu internetowego pod hasłem „Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”

Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy kampanię digital.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Lubelska

Wódka smakowa nie musi być nudna! Lubelska swoim produktem, a my nową platformą komunikacji udowadniamy, że można inaczej. I skutecznie!

Zobacz Case
Michałki Wawel

M!chałki

Dla Michałków przygotowaliśmy cały koncept kreatywny kampanii, wybraliśmy nową nazwę i opracowaliśmy scenariusz spotu reklamowego. Natomiast zaprojektowana przez nas nowa platforma komunikacji to miejsce, gdzie redaktorzy prezentują codzienną porcję newsów.

Zobacz Case