Polskie Koleje Linowe – stała obsługa social mediów marki
Prywatnie bardzo lubimy górskie wycieczki i widoki, które podziwiamy z najpiękniejszych polskich szczytów. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy połączyć pasję z pracą. Teraz na co dzień monitorujemy warunki pogodowe w górach, testujemy sprzęt narciarski, a przy tym zajmujemy się moderacją social mediów, przygotowywaniem treści i grafik oraz analizą prowadzonych działań. Efekty naszej stałej obsługi social mediów Polskich Kolei Linowych możecie obserwować na Facebooku oraz Instagramie!
maj 2019 - obecnie
branding i strategia komunikacji / social media / stała obsługa
• PKL posiada siedem fanpage’y poszczególnych kolei na Facebooku oraz dwa konta na Instagramie. Profile są bardzo różnorodne i nie stanowią integralnej całości.
• Opracowanie strategii komunikacji dla Polskich Kolei Linowych i sześciu poszczególnych kolei na Facebooku (PKL Kasprowy Wierch, PKL Gubałówka, PKL Palenica, PKL Mosorny Groń, PKL Góra Żar, PKL Góra Parkowa) oraz dwóch kont na Instagramie (PKL Kasprowy Wierch i Polskie Koleje Linowe) • Przygotowanie komunikacji opartej nie tylko o funkcję informacyjną, ale również społeczno-rozrywkową.
ROZWIĄZANIA
Każdej z kolejek nadaliśmy indywidualny charakter i dedykowaną identyfikację wizualną. Profile są różnorodne, jednak w widoczny sposób stanowią część integralnej całości jaką jest marka parasolowa PKL.
Zaangażowaliśmy internautów i zwiększyliśmy ich zainteresowanie tematem gór!
Na co dzień zachęcamy do skorzystania z kolejek i zlokalizowanych w ich obrębie atrakcji. A ponadto komentujemy, udostępniamy, odpowiadamy na pytania i przygotowujemy grafiki.
Pamiętacie szczęśliwą rodzinę z reklam Kauflandu? To właśnie krótka opowieść o tym jak stworzyliśmy te historię!
Zobacz CaseZbudowaliśmy świadomość i spójny wizerunek marki Venus, jednocześnie przełamując stereotypy w reklamie.
Zobacz Case