Scroll

Venus

Venus – przełamujemy stereotypy w reklamie

Kobiety są z Venus, a Venus jest z Schulzem! I to już od trzech lat w ramach stałej obsługi. Od początku naszej współpracy obalamy stereotypy dotyczące kobiet w reklamie. Posługujemy się humorem i podążamy z kobietami ramie w ramię, niczym najlepsza przyjaciółka. Dlatego trzy naturalne, wesołe kobiety stały się bohaterkami naszego spotu telewizyjnego, kampanii digital oraz komunikacji w social mediach, której nie brak lekkości.

CZAS

kwiecień 2016 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

reklama telewizyjna / kampania digital / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Klienci nie mają świadomości marki Venus.
• Sprzedaż oparta jest jedynie na aspekcie cenowym: brak przywiązania emocjonalnego, brak jednolitego wizerunku.
• Współpraca z Joanną Jabłczyńską nie przynosi pożądanych efektów.

ZADANIA

• Zbudowanie świadomości marki Venus i stworzenie jej jednolitego wizerunku.
• Emocjonalne przywiązanie klientów do marki.
• Zwiększenie zaangażowania w social mediach Venus.
• Dotarcie z komunikacją do kobiet w wieku 24-37.

ROZWIĄZANIA

Opracowaliśmy koncepcję komunikacji i strategię social media, które pozwoliły zbudować klarowny wizerunek marki.

Przygotowaliśmy scenariusz spotu telewizyjnego, w którym główne role odegrały trzy kobiety.

Przeprowadziliśmy kampanię w telewizji i internecie wraz z zakupem mediów.

Na co dzień komunikowaliśmy się z fankami marki Venus za pomocą Facebooka.

Byliśmy obecni razem z Venus także na ulicach i w prasie branżowej!

EFEKTY

Zwiększenie zaangażowania odbiorców w social media i 15% wzrost liczby fanów marki.

Zbudowanie świadomości i spójnego wizerunku marki Venus.

Znaczny wzrost sprzedaży kosmetyków.

Przedłużenie współpracy na kolejny rok i pozyskanie nowych marek – Venus Nature i No°36.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

platforma komunikacji

Lubelska

Wódka smakowa nie musi być nudna! Lubelska swoim produktem, a my nową platformą komunikacji udowadniamy, że można inaczej. I skutecznie!

Zobacz Case
promocyjno-informacyjna kampania

OSM Piątnica

Czy kampania dofinansowana ze środków UE musi być niskobudżetowa i sztampowa? Tą realizacją udowadniamy, że współtworząc komunikację razem z Klientem można stworzyć komunikację nie tylko adekwatną dla marki wspierającej, ale i atrakcyjną dla konsumenta.

Zobacz Case