Scroll

Apap

Apap – spot reklamowy z maszynistą w roli głównej

„APAP i wracasz na dobre tory” to hasło reklamy telewizyjnej, którą przygotowaliśmy dla popularnej marki leku. Jej głównym bohaterem jest maszynista, dbający m.in. o bezpieczeństwo pasażerów pociągu. Spot podkreśla, że lek działa szybko, a w dodatku nie obciąża organizmu. 

CZAS

sierpień 2019

ZAKRES DZIAŁAŃ

reklama TV

SYTUACJA KLIENTA

• APAP to jedna z najbardziej znanych marek przeciwbólowych, a zarazem synonim zaufanego i bezpiecznego leku. Marka w nowej komunikacji chce podkreślić, że lek działa szybko i nie obciąża organizmu.

ZADANIA

• Opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego, który przedstawi dwa najważniejsze fakty o leku – szybkość działania i bezpieczeństwo.

ROZWIĄZANIA

Stworzyliśmy spot telewizyjny pod hasłem „APAP i wracasz na dobre tory”. Historię opowiada maszynista nowoczesnego pociągu, od którego formy zależy bezpieczeństwo pasażerów. Bohater musi szybko i skutecznie zwalczyć ból, ponieważ w pracy nie może sobie pozwolić na chwile słabości.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

konkurs digitalowy

Mieszanka Krakowska

Zachęcając do celebrowania rodzinnych momentów razem ze słodkimi galaretkami przygotowaliśmy dedykowany landing page i zorganizowaliśmy konkurs pt. „Owoce wybory z Mieszanką Krakowską”.

Zobacz Case
branding

Sensit

Identyfikacja wizualna marki Sensit, jej nazwa i strategia - to nasza praca! Po przeprowadzonych badaniach, wprowadziliśmy nowy brand, który dobrze radzi sobie na rynku.

Zobacz Case