Scroll

Tygryski

Tygryski – „Brykaj, skacz, świat podziwiaj”, czyli kampania 360 

Współpracując z Tygryskami od 2014 roku, zbudowaliśmy wokół marki zaangażowaną społeczność! Stworzona przez nas kampania 360 „Brykaj, skacz, świat podziwiaj” objęła zarówno komunikację ATL, prasę branżową, działania digital, ambient marketing, komunikację PR, jak i eventy w miastach w całej Polsce. Przygotowaliśmy też niejeden konkurs konsumencki oraz scenariusze dwóch spotów reklamowych. Jesteśmy również autorami strony internetowej www.tygryski.pl, a dziesięciolecie istnienia marki uczciliśmy przygotowaniem scenariusza spotu telewizyjnego pt. „Wspólne chwile radości”.

CZAS

wrzesień 2014 – styczeń 2019

ZAKRES DZIAŁAŃ

kampania 360 / reklama telewizyjna / kampania digital / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Marka Tygryski posiada małą grupę bardzo wiernych klientek, które z chęcią podają swoim dzieciom chrupki Tygryski
• Klient chce zbudować społeczność mam, które poprzez uczestnictwo w działaniach marki na Facebooku, staną się jej ambasadorkami.

ZADANIA

• Zwiększenie rozpoznawalności marki i zbudowanie jej wizerunku od podstaw.
• Zwiększenie rotacji produktu i jego sprzedaży w kanale nowoczesnym.
• Zbudowanie fanpage’a na Facebooku o wielkości 50 tys. fanów w ciągu 12 miesięcy.

ROZWIĄZANIA

Opracowaliśmy kampanie 360 pod hasłem „Brykaj, skacz, świat poznawaj!”, opartą o komunikację ATL, prasę branżową, konkursy konsumenckie oraz szeroko zakrojone działania digital.

Zbudowaliśmy społeczność wokół profilu „Nasze Tygryski”.

Dla mam i ich pociech przygotowaliśmy specjalną aplikację z kolorowankami i kołysankami. 

Wsparliśmy markę za pomocą konkursów konsumenckich, targetowanych działań ambientowych oraz publikacji w prasie.

Przygotowaliśmy również spot telewizyjny dla Tygrysków deserowych.

Stworzyliśmy projekt grywalizacyjny dla najbardziej aktywnych ambasadorek i ich dzieci.

Zaprojektowaliśmy nowy landing page www.tygryski.pl. 

Zaprojektowaliśmy opakowania i przeprojektowaliśmy te już istniejące.

EFEKTY

Nagroda „Przebój FMCG 2017” dla marki Tygryski.

Wzrosty sprzedaży w kanale nowoczesnym i tradycyjnym o ponad 20% rocznie.

Wzrost świadomości marki i sprzedaży produktów.

Tygryski w 2017 r. osiągają pozycję lidera rynkowego w kategorii chrupek kukurydzianych.

Fanpage znajduje się w top 10 najbardziej angażujących w kategorii przekąsek.

60 tys. fanów na Facebooku.

Wprowadzenie Tygrysków do sieci sklepów Auchan.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Diosminex

„Śpiewająca" kampania dla Diosminexu wciąż generuje dobrą sprzedaż marki!

Zobacz Case

Stąd Takie Dobre

W najnowszej kampanii wróciliśmy do smaków dzieciństwa i wykorzystaliśmy kalejdoskop, pełen symetrii i kolorów, który jest symbolem beztroskiej zabawy.

Zobacz Case