Scroll

Stąd Takie Dobre

Kaufland – kampania launchowa 360

Symetryczny i etniczny wzór opakowań oraz powrót do smaków dzieciństwa zrodził w nas pomysł na kalejdoskop. Poczuliśmy, że wspomnienia to właśnie odbicia, kolory, symetrie i beztroska zabawa. Tak właśnie powstała kampania launchowa 360 marki własnej „Stąd Takie Dobre!”, w ramach której powstał spot telewizyjny, spot radiowy, kampania digital, gazetki promocyjne, działania OOH, POS, komunikacja w sklepach oraz aktywacje non-standard.

CZAS

październik 2019

ZAKRES DZIAŁAŃ

kampania 360 / reklama telewizyjna / kampania digital

SYTUACJA KLIENTA

• Kaufland wprowadza na rynek nową markę własną, która ma skupiać produkty regionalne, charakterystyczne dla Polski i pochodzące od sprawdzonych polskich producentów.

ZADANIA

• Przygotowanie kampanii launchowej 360 wraz z rozplanowaniem jej na poszczególne działania mediowe: telewizję, radio, kampanię digital, gazetkę promocyjną, billboard, materiały POS, social media oraz działa non-standard.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy spot telewizyjny z wykorzystaniem utworu Kapeli ze Wsi Warszawa.

W radio słychać spot radiowy naszego autorstwa.

Zaprojektowaliśmy działania OOH, POS oraz komunikację w sklepach.
 

Widoczność kampanii w digitalu to również nasz pomysł.

Klientowi zaproponowaliśmy także działa non-standard.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Tygryski

Dzięki wspólnej pracy Tygryski osiągnęły pozycję lidera rynkowego w kategorii chrupek kukurydzianych. Wzrosła również świadomość marki, sprzedaż produktów oraz zaangażowanie fanów w social media!

Zobacz Case
kampania reklamowa 360

Wolność Wyboru

Mamy niespotykaną Wolność Wyboru! A to dlatego, że wspólnie z Wawelem przygotowaliśmy największą kampanię reklamową w historii marki!

Zobacz Case