Scroll

Gosia

Gosia – strategia komunikacji bazująca na sprytnych patentach

Gosia to marka, która w swojej ofercie posiada innowacyjne produkty do sprzątania, gotowania oraz przechowywania żywności. Jej hasłem są „sprytne patenty”, w ramach których klienci otrzymują kompleksowe rozwiązania, dotyczące porządków i organizacji życia domowego. Dla Gosi przygotowaliśmy kompleksową strategię komunikacji, wsparliśmy ją działaniami digital i opracowaliśmy materiały trade. Każdego dnia dzieliliśmy się również sprytnymi patentami z fanami Gosi za pomocą Facebooka.

CZAS

wrzesień 2016 – październik 2019

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / kampania digital / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Marka Gosia nie jest rozpoznawalna i nie posiada żadnego określonego wizerunku.
• Firmie Politan zależy na wzroście sprzedaży marki w kanale tradycyjnym oraz nowoczesnym.

ZADANIA

• Zwiększenie rozpoznawalności marki i zbudowanie jej wizerunku.
• Wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym.
• Wsparcie rozwoju dystrybucji w kanale nowoczesnym.

ROZWIĄZANIA

Wspólne z firmą Politan opracowaliśmy strategię komunikacji marki.

Stworzyliśmy dedykowane działania do różnych kanałów od BTL przez ATL po digital i social media.
 

Zaprojektowaliśmy szereg materiałów POS, katalogów oraz formatów digital.

Opracowaliśmy konkursy organizowane przez markę Gosia m.in. na Facebooku. Skorzystaliśmy również z możliwości influencer marketingu.

Na co dzień dzieliliśmy się sprytnymi patentami z fankami i fanami marki na Facebooku.

Byliśmy odpowiedzialni za stałą obsługę kreatywno-strategiczną dla wszystkich działań związanych z marką Gosia.

EFEKTY

Nagroda „Przebój FMCG 2017” w kategorii „Produkty innowacyjne niespożywcze”!

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

stała obsługa social mediów

Polskie Koleje Linowe

Na co dzień tworzymy komunikację aż dla sześciu profili na Facebooku oraz dwóch kont na Instagramie! Zaangażowaliśmy internautów i z powodzeniem zaraziliśmy ich miłością do gór!

Zobacz Case
platforma komunikacji

Vidaron

Nadaliśmy marce Vidaron wyrazisty charakter, a konsumentów w telewizji, radiu oraz internecie, przekonaliśmy, że dbanie to tak naprawdę męska rzecz.

Zobacz Case