Scroll

Essilor Group

Czas na wzrok – edukacyjna kampania Essilor Group

Dla Essilor Group stworzyliśmy ogólnopolską kampanię edukacyjną „Czas na wzrok 40+”, skierowaną do osób po czterdziestym roku życia, które zaczynają dostrzegać problem z wyraźnym widzeniem z bliska. W ramach kampanii przygotowaliśmy dedykowany landing page www.czasnawzrok.pl. Zamieściliśmy na nim krótki test, umożliwiający wstępną diagnozę prezbiopii oraz mapę, ułatwiającą odnalezienie rekomendowanych punktów optycznych. Opracowaliśmy również całą strategię kampanii, jej koncepcję kreatywną (m.in. key visual) oraz digitalowe formaty reklamowe.
 

CZAS

październik 2017

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania digital

SYTUACJA KLIENTA

• Trudności w komunikacji wynikające z braku marki parasolowej.
• Wyniki sprzedaży znacznie poniżej oczekiwań.
• Za mało aktywacji w ramach działań B2B.
• Essilor Group chce zwiększyć odwiedzalność poszczególnych salonów optycznych, z którymi współpracuje.

ZADANIA

• Przygotowanie edukacyjnej kampanii, skierowanej do osób po czterdziestym roku życia.
• Zwiększenie świadomości i wiedzy dotyczącej prezbiopii oraz regularnych badań.
• Zbudowanie przekonania, że warto odbyć wizytę u niezależnego, profesjonalnego optyka, którego można znaleźć za pomocą platformy.
• Przekonanie osób po 40-tym roku życia, że okulary progresywne są wygodnym i praktycznym rozwiązaniem.

ROZWIĄZANIA

Z Essilor Group przygotowaliśmy edukacyjną kampanię „Czas na wzrok 40+”, skierowaną do osób po czterdziestym roku życia, które zaczynają dostrzegać problem z widzeniem z bliska. W kampanii propagowaliśmy wiedzę na temat prezbiopii oraz metod jej korekcji, zachęcając odbiorców do regularnego badania wzroku.

Opracowaliśmy strategię, cały koncept kreatywny oraz digitalowe formaty reklamowe, za pomocą których pokazaliśmy szkła progresywne. Zaprojektowane przez nas key visuale zawisły na witrynach salonów optycznych w całej Polsce.

Wybraliśmy ambasadorki akcji – Danutę Stenkę oraz Krystynę Czubównę.

Opracowaliśmy dedykowany landing page www.czasnawzrok.pl, na którym zamieściliśmy krótki test, umożliwiający wstępną diagnozę prezbiopii ora mapę, ułatwiającą odnalezienie rekomendowanych salonów optycznych. Stronę zaprojektowaliśmy zgodnie z zasadami UX. Czytelnicy mają możliwość dostosowania wielkości czcionki oraz kontrastu czytanego tekstu.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania 360

Tygryski

Dzięki wspólnej pracy Tygryski osiągnęły pozycję lidera rynkowego w kategorii chrupek kukurydzianych. Wzrosła również świadomość marki, sprzedaż produktów oraz zaangażowanie fanów w social media!

Zobacz Case
Kompleksowy launch marki

Non Stop Gaming

Z sukcesem przeprowadziliśmy lunch nowej marki chrupek dla gamerów i wspólnie z ReZigiuszem spotkaliśmy się z jej fanami na największych targach gamingowych.

Zobacz Case