Scroll

Śniadaniowa

Śniadaniowa – nowa strategia komunikacji pod hasłem „Wiele śniadań, jedna śniadaniowa”

Za pomocą strategii komunikacji i reklamy telewizyjnej przekonaliśmy konsumentów, że jedna Śniadaniowa sprawdzi się przy wielu śniadaniach. Naszym celem było nie tylko zawłaszczenie kontekstu śniadania, ale również repozycjonowanie marki. Wsparł nas w tym dedykowany landing page oraz komunikacja, którą prowadziliśmy na Facebooku i Instagramie. 

CZAS

wrzesień 2016 – marzec 2017

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / reklama TV / social media

SYTUACJA KLIENTA

• Kategoria margaryn do smarowania jest zdominowana przez Delmę i Ramę firmy Unilever oraz markę Smakowita ZT Kruszwica. To te trzy marki kształtują wyobrażanie konsumentów na temat margaryny, sposobu jej spożycia i oczekiwań.
• Margaryny do smarowania są kategorią o niskim zaangażowaniu konsumenta, który określa smak i markę jako wiodące kryteria wyboru.
• Konsument jest wierny marce – jeśli znajdzie „swój” smak, nie zmienia go.

ZADANIA

• Repozycjonowanie marki względem głównych graczy segmentu mainstreamowego.
• Pełne zawłaszczenie kontekstu śniadania i związanych z nim znaczeń.
• Prezentacja nowego pozycjonowania marki wraz z kształtowaniem postawy, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia.
• Dotarcie do szerokiego grona kobiet, posiadających rodziny i dzieci, skoncentrowanych na codziennych obowiązkach i sięgających po dobre wzorce z zewnątrz.

ROZWIĄZANIA

Opracowaliśmy strategię i komunikację nowej strategii pod hasłem „Wiele śniadań, jedna śniadaniowa”. Zaprezentowaliśmy nowe pozycjonowanie marki i zaczęliśmy kształtować przekonanie, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia.

Przygotowaliśmy kampanię telewizyjną, która była emitowana w głównych stacjach telewizyjnych.

Stworzyliśmy minisite www.sniadaniowa.com.pl.

Obsługiwaliśmy markę na Facebooku oraz Instagramie.

EFEKTY

Śniadaniowa zaczęła zawłaszczać kontekst śniadania.

Nastąpił rozwój marki o inne produkty śniadaniowe (w fazie koncepcyjnej).

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

apap spot reklamowy

Apap

Dla popularnej marki leku przygotowaliśmy spot telewizyjny z maszynistą w roli głównej! Podkreśliliśmy w nim szybkość działania leku i fakt, że nie obciąża organizmu.

Zobacz Case
kampania reklamowa 360

Wolność Wyboru

Mamy niespotykaną Wolność Wyboru! A to dlatego, że wspólnie z Wawelem przygotowaliśmy największą kampanię reklamową w historii marki!

Zobacz Case