Scroll

Wawel – Malaga, TikiTaki i Kasztanki

Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki – spot telewizyjny pełen dobrych wiadomości

Reklama telewizyjna Malagi, Tiki-Taków i Kasztanków odwołuje się do medium, jakim jest radio. W opracowanym przez nas scenariuszu spotu telewizyjnego przedstawiliśmy bohaterkę, która prowadzi audycję, przekonując swoje słuchaczki, że warto zacząć dzień od dobrych wiadomości. Reklamę, która gościła w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych uzupełniły działania digital, reklama w radiu, materiały POS oraz reklama outdoorowa.

CZAS

październik 2017 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / kampania 360 / reklama TV / kampania digital / stała obsługa / social media

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel przeprowadza rebranding i rozpoczyna nową komunikację skupioną wokół idei społecznej odpowiedzialności.
• Na rynek wprowadza produkty z nowym składem bez sztucznych barwników i konserwantów, co zawarte zostało w idei „Dobrych składników”.

ZADANIA

• Wdrożenie nowej strategii komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.
• Przygotowanie kampanii reklamowej trzech marek – Fresh&Fruity, Malaga Tiki-Taki i Kasztanki, Mieszanka Krakowska.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy serię trzech spotów pod hasłem „Dobrych wiadomości”. Jedną z głównych bohaterek spotu „Malagi, Tiki-Taków i Kasztanków” jest kobieta, która pracuje w radiu i w trakcie swojej audycji przekonuje słuchaczki, że warto zacząć dzień od dobrych wiadomości.

Kampanię telewizyjną uzupełniliśmy działaniami digitalowymi, reklamą w radiu, prasie oraz materiałami POS.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania launchowa 360

Stąd Takie Dobre

W najnowszej kampanii wróciliśmy do smaków dzieciństwa i wykorzystaliśmy kalejdoskop, pełen symetrii i kolorów, który jest symbolem beztroskiej zabawy.

Zobacz Case

BNP Paribas Securities Services Polska

Komunikacja pełna dystansu i poczucia humoru, której częścią są również pracownicy BNP Paribas, to efekt naszych strategicznych działań.

Zobacz Case