Apap – spot reklamowy z maszynistą w roli głównej
„APAP i wracasz na dobre tory” to hasło reklamy telewizyjnej, którą przygotowaliśmy dla popularnej marki leku. Jej głównym bohaterem jest maszynista, dbający m.in. o bezpieczeństwo pasażerów pociągu. Spot podkreśla, że lek działa szybko, a w dodatku nie obciąża organizmu.
sierpień 2019
reklama TV
• APAP to jedna z najbardziej znanych marek przeciwbólowych, a zarazem synonim zaufanego i bezpiecznego leku. Marka w nowej komunikacji chce podkreślić, że lek działa szybko i nie obciąża organizmu.
• Opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego, który przedstawi dwa najważniejsze fakty o leku – szybkość działania i bezpieczeństwo.
ROZWIĄZANIA
Stworzyliśmy spot telewizyjny pod hasłem „APAP i wracasz na dobre tory”. Historię opowiada maszynista nowoczesnego pociągu, od którego formy zależy bezpieczeństwo pasażerów. Bohater musi szybko i skutecznie zwalczyć ból, ponieważ w pracy nie może sobie pozwolić na chwile słabości.
Nadaliśmy marce Vidaron wyrazisty charakter, a konsumentów w telewizji, radiu oraz internecie, przekonaliśmy, że dbanie to tak naprawdę męska rzecz.
Zobacz Case