Scroll

Beskidzkie

Beskidzkie – kampania 360 z Piotrem Żyłą w roli głównej

Zastanawialiście się czasem co powie Piotr Żyła? My postanowiliśmy to sprawdzić w ramach kampanii 360, którą przygotowaliśmy dla marki Beskidzkie. Uznaliśmy, że to właśnie Piotr Żyła, popularny polski skoczek, powinien zostać ambasadorem marki. Wspólnie z nim przygotowaliśmy reklamę telewizyjną oraz konkurs internetowy, który cieszył się naprawdę imponującym zainteresowaniem internautów! Dla marki Beskidzkie opracowaliśmy także nową strategię komunikacji i jej kreację, działaliśmy również w ramach kampanii digital, zaprojektowaliśmy opakowania oraz przeprowadziliśmy lifting tych już istniejących. I w końcu najważniejsze – znaleźliśmy odpowiedź na pytanie „Co powie Piotr?”. 

CZAS

wiosna 2013

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / kampania 360 / kampania digital / reklama TV

SYTUACJA KLIENTA

• Klient rozszerza portfolio produktowe o nowe słone przekąski (m.in. chipsy) i chce zadbać o ich wysoką sprzedaż.

ZADANIA

• Kompleksowa obsługa marki Beskidzkie - przygotowanie kampanii reklamowej, działania digital, reklama OOH oraz projekt opakowań produktów.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy strategię i kreację nowej kampanii w zakresie ATL, BTL oraz digital. Zajęliśmy się również jej produkcją.

Zarekomendowaliśmy skoczka Piotra Żyłę na ambasadora marki.

Przeprowadziliśmy konkurs internetowy pod hasłem „Co powie Piotr?”.

Stworzyliśmy kampanię outdoorową.

Jesteśmy również autorami opakowań produktów marki Beskidzkie oraz osobami, które przeprowadziły lifting tych już istniejących.

EFEKTY


    • Spot telewizyjny z udziałem Piotra Żyły w krótkim czasie zyskał ponad milion odsłon na You Tube.
    • Internetowy konkurs „Co powie Piotr?” cieszył się dużym zainteresowaniem i odniósł prawdziwy sukces.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Kompleksowy launch marki

Non Stop Gaming

Z sukcesem przeprowadziliśmy lunch nowej marki chrupek dla gamerów i wspólnie z ReZigiuszem spotkaliśmy się z jej fanami na największych targach gamingowych.

Zobacz Case
apap spot reklamowy

Apap

Dla popularnej marki leku przygotowaliśmy spot telewizyjny z maszynistą w roli głównej! Podkreśliliśmy w nim szybkość działania leku i fakt, że nie obciąża organizmu.

Zobacz Case