Scroll

Concept Energy

Fotowoltaika bez cienia wątpliwości! 

CZAS

listopad 2019 – obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

strategia komunikacji / idee kreatywne / social media / PR

SYTUACJA KLIENTA

• Marka Concept Energy wymagała wypracowania spójnego wizerunku. Rynek fotowoltaiki dynamicznie się zmienia, a konkurencja trzyma rękę na pulsie.

ZADANIA

• Marka musiała wyróżnić się spośród znanej już na rynku konkurencji. Zbudowaliśmy zatem świadomość i rozpoznawalność marki oraz jej oferty produktowej.

ROZWIĄZANIA

Spójny wizerunek komunikatów kierowanych do różnych grup docelowych. Podkreślenie wyróżników oferty skrojonej na miarę z naciskiem na ofertę dla przedsiębiorców i rolników. 

Wypracowaliśmy także rozpoznawalną komunikację w kanałach social media. 

Stworzyliśmy grafikę na stronę firmową, którą regularnie uzupełniamy o treści blogowe. 

Opracowaliśmy brandbook i materiały dedykowane dla klientów i partnerów handlowych. 

Przeprowadziliśmy kampanię dotyczącą współpracy Concept Energy z Idea Getin Leasing, która miała miejsce w internecie. 

Wspieramy Klienta w działaniach PR. 

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

nowa strategia komunikacji

Śniadaniowa

Wspólnie ze Śniadaniową zawłaszczyliśmy kontekst śniadania i z sukcesem repozycjonowaliśmy markę. 

Zobacz Case

Vidaron

Nadaliśmy marce Vidaron wyrazisty charakter, a konsumentów w telewizji, radiu oraz internecie, przekonaliśmy, że dbanie to tak naprawdę męska rzecz.

Zobacz Case