Scroll

Diosminex

Diosminex – reklama telewizyjna w konwencji musicalu

Reklama telewizyjna w konwencji musicalu z wykorzystaniem trendu femvertisingu?! Czemu nie! Właśnie taki spot przygotowaliśmy dla Diosminexu, który leczy objawy związane z niewydolnością krążenia żylnego nóg. Jego bohaterkami są kobiety w różnym wieku, które dzięki lekowi idą przez życie „lekkim krokiem”.

Czas

kwiecień 2017

ZAKRES DZIAŁAŃ

reklama telewizyjna / kampania digital

Sytuacja klienta

• Wysoka konkurencyjność preparatów opartych o diosminę.
• Niewielka różnorodność komunikacji wśród marek konkurencyjnych.
• Spadają udziały Diosminexu w rynku.

Zadania

• Odbudowa wizerunku Diosminexu jako leku-eksperta z klinicznie udowodnioną skutecznością, który jest chętnie polecany przez odbiorców
• Zbudowanie emocji wokół marki.
• Przedstawienie szeregu korzyści, budujących ekspercki wizerunek.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy kreatywną koncepcję spotu reklamowego w konwencji musicalu.

Stworzyliśmy projekt strony internetowej, która ma przede wszystkim funkcję informacyjno-edukacyjną.

EFEKTY:

Zahamowanie spadków rynkowych w pierwszym roku kampanii.

Odzyskanie drugiej pozycji na rynku w 2018 roku.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

platforma komunikacji w branży retail

Kaufland – SuperŁup

Przy tworzeniu kompleksowej kampanii 360 wykorzystaliśmy energetyczny i znany wszystkim hit muzyki dance sprzed lat!

Zobacz Case
kampania launchingowa żelków

Wawel – Żelki jak SMOK

Rzuciliśmy wyzwanie najmłodszym konsumentom, odpowiedzieliśmy na potrzeby ich rodziców, zrealizowaliśmy kompleksową kampanię 360, a na koniec otrzymaliśmy nagrodę Złotej Mowy Reklamowej za najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej.

Zobacz Case