Scroll

Fresh&Fruity

Fresh&Fruity – codzienne odkrycia w kampanii reklamowej Wawelu

Kampanię marki Wawel „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” w ramach koncepcji „Dobrych wiadomości” zainaugurowaliśmy spotem galaretek Fresh&Fruity. Zachęciliśmy w niej widzów, aby byli ciekawi życia, bo nawet te z pozoru małe, codzienne odkrycia mogą prowadzić do zaskakujących zmian. Opracowaliśmy scenariusz spotu reklamowego, który następnie wyreżyserował australijski reżyser Sebastien Guy. Kampanię uzupełniły działania digitalowe, reklama w radiu, materiały POS oraz reklama w prasie.
 

CZAS

sierpień 2017 – obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / kampania 360 / reklama TV / kampania digital / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel przeprowadza rebranding i rozpoczyna nową komunikację skupioną wokół idei społecznej odpowiedzialności.
• Na rynek wprowadza produkty z nowym składem bez sztucznych barwników i konserwantów, co zawarte zostało w idei „Dobrych składników”.

ZADANIA

• Wdrożenie nowej strategii komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.
• Przygotowanie kampanii reklamowej trzech marek – Fresh&Fruity, Malaga Tiki-Taki i Kasztanki oraz Mieszanka Krakowska.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy serię trzech spotów pod hasłem „Dobrych wiadomości”. W reklamie galaretek Fresh&Fruity nawiązaliśmy do rzeczywistości wirtualnej, w której świetnie odnajdują się młodzi ludzie.

Kampanię telewizyjną uzupełniliśmy działaniami digitalowymi, reklamą w radiu, prasie oraz materiałami POS. Zorganizowaliśmy również konkurs konsumencki, w którym nagrodami były kolorowe aparaty 

Fresh&Fruity gościło również na prowadzonej przez nas stronie firmowej Wawelu na Facebooku.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case
branding

Sensit

Identyfikacja wizualna marki Sensit, jej nazwa i strategia - to nasza praca! Po przeprowadzonych badaniach, wprowadziliśmy nowy brand, który dobrze radzi sobie na rynku.

Zobacz Case