Gatta – wykorzystujemy trend femvertisingu w reklamie
W zaskakującym spocie telewizyjnym pokazaliśmy klientkom szeroką ofertą marki Gatta, która sprzedaje nie tylko rajstopy, ale również bieliznę czy ubrania na różne okazje. Wykorzystując femvertising przedstawiliśmy bohaterki kampanii, które mają do siebie dystans, lubią żartować i dobrze bawią się w trakcie zakupów. Spot dopełniliśmy energiczną muzyką, wprowadzającą w dobry nastrój. Odkryj Gattę z nami na nowo!
wrzesień 2017 – sierpień 2018
reklama TV
• Gatta decyduje się na rozpoczęcie nowego etapu komunikacji marki i kończy współpracę z wieloletnią ambasadorką – Justyną Steczkowską.
• Przygotowanie kampanii telewizyjnej marki, która pokaże klientkom, że Gatta to nie tylko rajstopy, ale również szeroki wybór bielizny oraz ubrań na różne okazje.
ROZWIĄZANIA
Przygotowaliśmy spot telewizyjny z wykorzystaniem trendu femvertisingu.
Zaprezentowaliśmy klientkom szeroką ofertę sklepu w energicznej, wprowadzającej w pozytywny nastrój reklamie.
Czy kampania dofinansowana ze środków UE musi być niskobudżetowa i sztampowa? Tą realizacją udowadniamy, że współtworząc komunikację razem z Klientem można stworzyć komunikację nie tylko adekwatną dla marki wspierającej, ale i atrakcyjną dla konsumenta.
Zobacz Case