Scroll

Ibuprom RR

Ibuprom RR – spot telewizyjny z prostym hasłem – „Na ratunek w bólu”

Przygotowując scenariusz spotu telewizyjnego skupiliśmy się na przekazie, że Ibuprom RR sprawdza się w różnego rodzaju awaryjnych sytuacjach bólowych.

Silną, wyrazistą i innowacyjną markę przedstawiliśmy za pomocą historii, rozgrywającej się w fikcyjnym centrum powiadamiania ratunkowego. Głównym bohaterem stał się operator numerów ratunkowych, który w swojej odpowiedzialnej pracy nie ma miejsca na chwile słabości wywołane bólem.

Czas

grudzień 2018

ZAKRES DZIAŁAŃ

kampania telewizyjna

Sytuacja klienta

• Badania wskazują, że konsumenci nie są przekonani dotychczasową komunikacją Ibupromu RR, mocno opartą na produkcie.

Zadanie

• Przygotowanie telewizyjnej kampanii reklamowej dla produktu Ibuprom RR.

ROZWIĄZANIA

Stworzyliśmy scenariusz i koncept kreatywny 30-sekundowego spotu reklamowego i jego 15-sekundowego skrótu wraz z hasłem „Na ratunek w bólu”.

Opracowaliśmy również billboard sponsorski.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

promocyjno-informacyjna kampania

OSM Piątnica

Czy kampania dofinansowana ze środków UE musi być niskobudżetowa i sztampowa? Tą realizacją udowadniamy, że współtworząc komunikację razem z Klientem można stworzyć komunikację nie tylko adekwatną dla marki wspierającej, ale i atrakcyjną dla konsumenta.

Zobacz Case

Morele.net

Zobacz Case