Ibuprom RR – spot telewizyjny z prostym hasłem – „Na ratunek w bólu”
Przygotowując scenariusz spotu telewizyjnego skupiliśmy się na przekazie, że Ibuprom RR sprawdza się w różnego rodzaju awaryjnych sytuacjach bólowych.
Silną, wyrazistą i innowacyjną markę przedstawiliśmy za pomocą historii, rozgrywającej się w fikcyjnym centrum powiadamiania ratunkowego. Głównym bohaterem stał się operator numerów ratunkowych, który w swojej odpowiedzialnej pracy nie ma miejsca na chwile słabości wywołane bólem.
grudzień 2018
kampania telewizyjna
• Badania wskazują, że konsumenci nie są przekonani dotychczasową komunikacją Ibupromu RR, mocno opartą na produkcie.
• Przygotowanie telewizyjnej kampanii reklamowej dla produktu Ibuprom RR.
ROZWIĄZANIA
Stworzyliśmy scenariusz i koncept kreatywny 30-sekundowego spotu reklamowego i jego 15-sekundowego skrótu wraz z hasłem „Na ratunek w bólu”.
Opracowaliśmy również billboard sponsorski.
Nowa strategia komunikacji, którą opracowaliśmy dla Wawelu, określana jest na łamach MMP, mianem aksamitnej rewolucji, w której udało się uratować to, co w marce najważniejsze,
Zobacz CaseW najnowszej kampanii wróciliśmy do smaków dzieciństwa i wykorzystaliśmy kalejdoskop, pełen symetrii i kolorów, który jest symbolem beztroskiej zabawy.
Zobacz Case