Kaufland – wizerunkowa kampania reklamowa
Dla marki Kaufland zrealizowaliśmy całoroczną kampanię wizerunkową, przygotowując serial reklamowy. Opracowaliśmy scenariusze kilkunastu spotów, które zostały dopasowane do sezonowego kalendarza zakupowego.
Wykorzystując storytelling zaprezentowaliśmy losy rodziny oraz zaangażowaliśmy odbiorców. Konsumenci mogli też usłyszeć spoty radiowe w stacjach ogólnopolskich, zobaczyć reklamy na billboardach, citylightach oraz w internecie.
marzec 2017 – grudzień 2017
branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania 360 / reklama telewizyjna
• Sieć sklepów Kaufland mimo bogatego zaopatrzenia i wdrożenia wielu innowacji nie budzi wśród Polaków wystarczających emocji, pozwalających polubić markę.
• Stworzenie strategii i kreacji marki, która odnosi się do ważnych doświadczeń konsumenckich. • Umieszczenie brandu w gronie marek tożsamości społecznej. • Wzrost sprzedaży i wzrost zadowolonych oraz lojalnych klientów.
ROZWIĄZANIA
Zbudowaliśmy platformę komunikacji za pomocą wyróżnialnych, zapamiętywalnych elementów.
Stworzyliśmy i wyprodukowaliśmy 22 spoty30”, które były emitowane do końca 2017 roku.
Opracowaliśmy działania uzupełniające - 22 spoty radiowe i kilka flightów kampanii outdoorowej.
EFEKTY
Wzrost pozytywnych opinii na temat sieci sklepów Kaufland (potwierdzony wewnętrznymi badaniami).
Znaczące wzrosty sprzedaży.
Uznanie w centrali i możliwość adaptacji idei kreatywnej na inne rynki.
Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.
Zobacz Case