Scroll

Lubelska

CZAS

sierpień 2019 – obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

strategia komunikacji / idea kreatywna / film promocyjny / BTL / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Marka potrzebuje nowej idei kreatywnej.
• Po wprowadzeniu nowej idei Lubelska wprowadza na rynek nowy smak – mango.

ZADANIA

• Relaunch marki na podstawie strategii komunikacji i opracowanie nowych materiałów graficznych.

ROZWIĄZANIA

Po pracach strategicznych i badaniach marketingowych wypracowaliśmy koncepcję kreatywną wyspy wraz z hasłem „Żyj kolorowo”. Wyspa Lubelska to miejsce owocowej zabawy, w którym każdy moment jest wyjątkowy. Świat marki to kolaż pełen kolorów, kształtów, ludzi, elementów realnych i nierealnych.  

Komunikacja nowej idei za pomocą stworzonego przez nas wyspowego key visuala rozpoczęła się poprzez smak grejpfrutowy. 

Kolejnym działaniem był launch nowego smaku – mango, który wygrał w badaniach konsumenckich, co było dobrą zapowiedzią sukcesu.  

Stworzyliśmy dla nowego smaku film promocyjny, którego premiera miała miejsce na konferencji dla handlowców.  

Zaprojektowaliśmy materiały POS do punktów sprzedaży oraz brandbook i drinkbook. 

Opracowaliśmy aktywację wewnętrzną dla pracowników Stock Polska.  

Przygotowaliśmy także wytyczne komunikacyjne dla nowej idei kreatywnej obejmujące posty i grafiki na profil Facebook marki.  

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

platforma komunikacji

Lubelska

Wódka smakowa nie musi być nudna! Lubelska swoim produktem, a my nową platformą komunikacji udowadniamy, że można inaczej. I skutecznie!

Zobacz Case
platforma komunikacji

M!chałki

Dla Michałków przygotowaliśmy cały koncept kreatywny kampanii, wybraliśmy nową nazwę i opracowaliśmy scenariusz spotu reklamowego. Natomiast zaprojektowana przez nas nowa platforma komunikacji to miejsce, gdzie redaktorzy prezentują codzienną porcję newsów.

Zobacz Case