Scroll

Lubelska

CZAS

sierpień 2019 – obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

strategia komunikacji / idea kreatywna / film promocyjny / BTL / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Marka potrzebuje nowej idei kreatywnej.
• Po wprowadzeniu nowej idei Lubelska wprowadza na rynek nowy smak – mango.

ZADANIA

• Relaunch marki na podstawie strategii komunikacji i opracowanie nowych materiałów graficznych.

ROZWIĄZANIA

Po pracach strategicznych i badaniach marketingowych wypracowaliśmy koncepcję kreatywną wyspy wraz z hasłem „Żyj kolorowo”. Wyspa Lubelska to miejsce owocowej zabawy, w którym każdy moment jest wyjątkowy. Świat marki to kolaż pełen kolorów, kształtów, ludzi, elementów realnych i nierealnych.  

Komunikacja nowej idei za pomocą stworzonego przez nas wyspowego key visuala rozpoczęła się poprzez smak grejpfrutowy. 

Kolejnym działaniem był launch nowego smaku – mango, który wygrał w badaniach konsumenckich, co było dobrą zapowiedzią sukcesu.  

Stworzyliśmy dla nowego smaku film promocyjny, którego premiera miała miejsce na konferencji dla handlowców.  

Zaprojektowaliśmy materiały POS do punktów sprzedaży oraz brandbook i drinkbook. 

Opracowaliśmy aktywację wewnętrzną dla pracowników Stock Polska.  

Przygotowaliśmy także wytyczne komunikacyjne dla nowej idei kreatywnej obejmujące posty i grafiki na profil Facebook marki.  

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania 360

Tygryski

Dzięki wspólnej pracy Tygryski osiągnęły pozycję lidera rynkowego w kategorii chrupek kukurydzianych. Wzrosła również świadomość marki, sprzedaż produktów oraz zaangażowanie fanów w social media!

Zobacz Case
kampania reklamowa

Fresh&Fruity

W kampanii zachęcaliśmy widzów, aby byli ciekawi życia, bo nawet te z pozoru małe, codzienne odkrycia mogą prowadzić do zaskakujących zmian.

Zobacz Case